اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سراوان:

آرمان‌های امام خمینی(ره) مصداق عملی یک رهبر بزرگ جهانی است

خبرگزاری فارس: فرماندار سراوان گفت: افکار و آرمان‌های امام خمینی(ره)، مصداق عملی یک رهبر بزرگ جهان اسلام به شمار می‌آید.

آرمان‌های امام خمینی(ره) مصداق عملی یک رهبر بزرگ جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سراوان، محمداکبر چاکرزهی پیش از ظهر امروز در نشست ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی شهرستان سراوان اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی تلاش کنند، برنامه‌های مراسم سالگرد امام راحل در شأن این ایام برگزار شود تا پیام امام(ره) را بتوانیم به نسل‌های امروز منتقل کنیم.

وی افزود: به همین مناسبت، 720 نفر زائر حرم با 18 دستگاه اتوبوس به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند.

فرماندار سراوان بیان کرد: مسئولان مربوطه طوری برنامه‌ریزی کنند که به منظور رفاه حال زائران، با مشکلی مواجهه نشوند و این کار به نحو مطلوبی صورت پذیرد و کاروان به موقع اعزام شود.

چاکرزهی ادامه داد: همچنین در ارتباط با اعزام اکیپ درمان و نیروهای امدادی برای پشتیبانی زائران نیز تصمیماتی اتخاذ شده است و تمامی هماهنگی‌های لازم به عمل آمده و به امید خداوند، بدون هیچ دغدغه‌ای این سفر انجام خواهد شد.

امام جمعه سراوان نیز در این جلسه به ایام اعتکاف ماه رجب اشاره کرد و گفت: اعتکاف و ایام‌البیض از اهمیت فراوانی برخوردار بوده و در راستای محاسبه عمل و تهذیب نفس و سعی بر معرفی زندگی معصومین و ائمه اطهار و تکریم آنها اهتمام ورزیم.

حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان تاکید کرد: ما باید افکار و آرمان‌های حضرت امام(ره) که مصداق عملی یک رهبر بزرگ اسلامی در جهان بشمار می‌آید را به نسل‌های امروز و آینده منتقل کنیم چرا که شخصیت حضرت امام جهانی بوده و فقط مختص ایران نیست.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول