اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان خبر داد

بهره‌برداری از 21 باب خانه بهداشت در استان زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از بهره‌برداری 21 باب خانه بهداشت در سال جاری خبر داد.

بهره‌برداری از 21 باب خانه بهداشت در استان زنجان

ذبیح‌الله بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: احداث خانه بهداشت روستایی در مناطق مختلف استان زنجان از برنامه‌های در دست اقدام بسیج سازندگی سپاه استان زنجان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه ساخت خانه‌های بهداشت در مراحل پایانی قرار دارد، افزود: تا دو ماه آینده خانه‌های بهداشت به بهره‌برداری می‌رسند.

رئیس بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به ساخت خانه برای محرومان استان زنجان خاطرنشان کرد: 51 باب خانه در مناطق محروم استان احداث و در اختیار این افراد قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تنها سه واحد از این 51 واحد احداث نشده است، یادآور شد: با احداث این سه باب، این خانه‌ها در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

بابایی از بازسازی و مرمت 100 بقعه مبارکه در سطح استان زنجان خبر داد و افزود: در فاز نخست بازسازی و مرمت بقاع متبرکه 25 بقعه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به تشکیل تیم‌های حفاظتی و حفاظت از اراضی ملی افزود: تیم‌های حفاظتی با قرارداد منعقده فی مابین اداره‌کل راه و شهرسازی و سپاه استان نسبت به حفاظت از اراضی ملی اقدام می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از آغاز عملیات اجرایی جابه‌جایی روستای تازه‌کنده از توابع شهرستان طارم خبر داد و گفت: در این جابه‌جایی سازمان بسیج سازندگی در این روستا اماکن عمومی از جمله مسجد، مدرسه و خانه بهداشت را احداث می‌کند.

وی با بیان اینکه برای احداث اماکن عمومی این روستا دو میلیارد ریال در نظر گرفته شده است، افزود: احداث اماکن عمومی در این روستا از برنامه‌های در دست اقدام سازمان بسیج سازندگی استان محسوب می‌شود.

بابایی با اشاره به آغاز به کار اردوهای هجرت از اواخر خرداد ماه سال جاری تصریح کرد: این اردوها فعالیت‌های مختلفی را برای بهسازی مناطق مختلف استان انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه فعالیت‌هایی از قبیل مرمت و بازسازی مدارس، برگزاری کلاس‌های فنی و حرفه‌ای از برنامه‌های این اردوها است، افزود: برگزاری کارگاه‌های پیشگیری از اعتیاد، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم و ارائه خدمات رایگان به مردم این مناطق از دیگر برنامه‌های این اردو محسوب می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی از سوی قشرهای مختلف یادآور شد: گروه‌های مختلف دانشجویی در این اردوها اوقات فراغت خود را می‌گذرانند.

وی با بیان اینکه ایجاد پست قرنطینه دامی و نباتی از سال گذشته توسط سازمان بسیج سازندگی آغاز شده است، افزود: این برنامه در سال جاری نیز ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول