اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر رشت:

وزارت کشور نتایج آزمون استخدام شهرداری‌های گیلان را اعلام کند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: وزارت کشور باید هر چه سریع‌تر نتایج آزمون استخدام شهرداری‌های گیلان را اعلام کند و تاخیر در این زمینه قابل توجیه‌ نیست.

وزارت کشور نتایج آزمون استخدام شهرداری‌های گیلان را اعلام کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد حسن عاقل‌منش عصر امروز در جلسه شورای اسلامی این شهر با بیان اینکه با گذشت حدود پنج ماه هنوز نتایج آزمون استخدام شهرداری‌ها اعلام نشده است، اظهار کرد: نمی‌دانیم در وزارت کشور چه می‌گذرد که هنوز نتایج را اعلام نکرده‌اند.

وی افزود: وزارت کشور با نظارت سازمان شهرداری‌های کشور آزمون استخدام شهرداری‌های استان توسط سازمان سنجش در نیمه دوم دی سال گذشته را برگزار کرد که با گذشت حدود پنج ماه هنوز وضعیت اعلام نتایج نامشخص است.

این عضو شورای شهر رشت، با بیان اینکه نتایج بزرگ‌ترین آزمون کنکور در مدت دو تا سه ماه اعلام می‌شود، تصریح کرد: اطاله دادن به اعلام نتیجه آزمون موجب نارضایتی مردم و پرسش‌های زیاد از اعضای شورا است در حالی که اعلام نتیجه باید توسط متولیان اصلی پیگیری شود و شورا در نحوه برگزاری آزمون و اعلام نتایج آن دخالتی ندارد اما کسی در این زمینه پاسخگو نیست.

وی با اشاره به اینکه بیشترین افراد شرکت کننده در آزمون استخدامی شهرداری‌های استان از رشت هستند، ابراز کرد: 500 نفر باید از طریق این آزمون جذب شهرداری رشت شوند.

عاقل‌منش، اعلام به موقع نتایج آزمون را موجب خرسندی مردم دانست و یادآور شد: قرار بود این نتایج هفتم خرداد جاری اعلام شود که باز هم به تاخیر افتاد و اعلام به موقع نتایج فرصت خدمت به جوانان را فراهم می‌کند و تاخیر در اعلام نتایج قابل توجیه نیست.

وی با اشاره به آغاز فعالیت مجلس نهم اظهار کرد: امیدواریم منتخبان مردم رشت در مجلس بتوانند با همدلی و انسجام خواسته‌های فردی و کوچک خود را کنار بگذارند و مشکلات مردم را برطرف کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت نیز در جلسه مذکور با بیان اینکه اعلام نتایج آزمون را 20 خرداد جاری عنوان کرده‌اند، غیبت سه نفر عضو شورا در جلسه قبلی را غیرموجه خواند.

محمود مباحی افزود: رسیدگی به وضعیت سه نفر از اعضای شورای شهر رشت که غیبت غیر موجه داشتند در روز چهارشنبه همین هفته مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول