اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اصفهان:

نمره شهرداری اصفهان هنوز به 20 نرسیده است

خبرگزاری فارس: شهردار اصفهان گفت: نمره مدیریت درآمد و هزینه شهری اصفهان 14 است و هنوز به نمره 20 نرسیده‌ایم.

نمره شهرداری اصفهان هنوز به 20 نرسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد ظهر امروز در آیین افتتاح استودیو سیمای شهر و رونمایی از کتاب اسناد شهرداری اصفهان اظهار داشت: به جز پروژه‌های عمرانی بزرگ که دولت بخشی از اعتبارات آن را تامین می‌کند، هزینه تمام پروژه‌های خرد و کلان شهرداری با مالیات‌های مردم تامین می‌شود.

وی بیان داشت: حق عامه مردم است که از اقدامات شهرداری که با پول مردم ساخته و راه‌اندازی می‌شود به نحو صحیح و درست مطلع شوند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه در این راستا و برای کوتاه کردن دیوار بی‌اعتمادی که بین مردم و شهرداری‌ها ساخته شده است، صدای شهر و امروز سیمای شهر را در اصفهان افتتاح کردیم، تصریح کرد: پنج‌شنبه هر هفته با حضور در استودیوی صدای شهر، پاسخ‌گوی تمام پرسش‌ها و ابهامات عامه مردم هستیم و اگر تا هفته بعد مشکلات آنها از سوی شهرداری مربوطه حل و فصل نشود در برنامه بعدی این موضوع بار دیگر تکرار می‌شود.

وی بیان داشت: امروز با همکاری صدا و سیمای اصفهان، سیمای شهر در اصفهان راه‌اندازی می‌شود که از تمام مسئولان پخش برنامه خواستاریم از تدوین و پخش برنامه‌های تکراری در این زمینه خودداری کنند.

شهردار اصفهان خواستار برجسته کردن فرهنگ‌ شهروند و ایجاد وحدت‌‌رویه بین سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف به منظور ارتقا شد و اضافه کرد: نمره مدیریت درآمد و هزینه شهری اصفهان 14 است و هنوز به نمره 20 نرسیده‌ایم.

وی در ارتباط با کتاب اسناد شهرداری گفت: این کتاب در چهار فصل رونمایی می‌شود که در آن یک بازنمایی اسناد از سال 1286 تا 1360 شده است.

سقائیان‌نژاد با اشاره به اینکه دیوار بی‌اعتمادی مردم به شهرداری به قبل و آغاز مشروطیت برمی‌گردد، اظهار داشت: به دنبال تشکیل شوراها در سال 1378 و انتخاب نماینده‌های مردم، مشارکت مردمی افزایش یافت و این اعتماد به شهرداری‌ها شکل گرفت.

وی ادامه داد: نگاه به شهر دیگر نمی‌تواند یک نگاه سنتی باشد زیرا شهرداری از یک ارگان صرف خدماتی خارج شده و به یک ارگان اجتماعی، فرهنگی و سیاسی تبدیل شده است.

شهرداری اصفهان با بیان اینکه جمعیت شهری اصفهان طی 35 سال پیش از شاخص 37 درصد به مرز 70 درصد رسیده است، ادامه داد: جمعیت شهرنشینی در کلان‌شهری مثل اصفهان به 85 درصد و در تهران این شاخص به 86.4 درصد می‌رسد.

انتهای پیام/و10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول