اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان شهردا‌ری‌ها خبر داد

اختصاص 10 میلیارد ریال به شهرداری سیرجان / ایجاد زیرساخت‌های عمران شهری در سیرجان

خبرگزاری فارس: معاون امور شهرداری‌ها در سازمان شهردا‌ری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: 10 میلیارد ریال اعتبار به شهرداری سیرجان اختصاص داده می‌شود.

اختصاص 10 میلیارد ریال به شهرداری سیرجان / ایجاد زیرساخت‌های عمران شهری در سیرجان

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حمیدرضا صارمی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی و بررسی مشکلات شهرداری‌های سیرجان‌، نجف شهر‌، پاریز و زیدآباد اظهار داشت: 10 میلیارد ریال اعتبار به شهرداری سیرجان اختصاص داده می‌شود.

صارمی خاطر نشان کرد: امنیت روانی مردم و شهروندان در گرو فعالیت‌های فرهنگی و برنامه‌ریزی‌های شهردار‌ی‌ها در ایجاد فضاهای مناسب و جذاب است و این زیرساخت‌ها در سیرجان آماده شده و باید عملیاتی و به اتمام برسد.

وی مشارکت مردم را بهترین راهکار اتمام طرح‌های اجرایی عنوان کرد و گفت: در شهرهای بزرگ و کلان‌شهرها عرضه اوراق مشارکت بهترین راهکار مشارکت مردم در اجرای طرح‌های شهری است و امروز شهرداری سیرجان باید زمینه این مشارکت را اجرایی کند.

مهدی عارفی‌نسب شهردار سیرجان نیز در این جلسه گفت‌: ‌سال جاری 2 میلیارد ریال برای توسعه فضاهای سبز و 8 میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌های شهری پرداخت شده‌ و از طریق تسهیلات بانکی نیز یک میلیارد ریال برای تجهیزات آتش‌نشانی اختصاص می‌یابد. 

به گزارش فارس در این جلسه شهرداران پاریز‌، نجف شهر و زیدآباد به ذکر مشکلات از جمله کمبود اعتبارات اشاره کردند و معاون امور شهرداری‌ها در سازمان شهرداری و دهیاری‌های کشور قول مساعد را در رفع آنان داد.

انتهای پیام/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول