اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویراحمد عنوان کرد

عملکرد مناسب شهرداری یاسوج در اجرای مصوبات کمیسیون حفاری

خبرگزاری فارس: فرماندار بویراحمد از عملکرد خوب شهرداری یاسوج در راستای عمل به مصوبات کمیسیون حفاری این شهرستان تقدیر کرد.

عملکرد مناسب شهرداری یاسوج در اجرای مصوبات کمیسیون حفاری

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمد الفونه ظهر امروز در نشست کمیسیون حفاری این شهرستان اظهار کرد: تعامل سازنده بین نهادهای اجرایی در اجرای پروژه‌های خدمات‌رسان به شهروندان سهولت و تسریع در امر خدمات‌رسانی به هنگام را فراهم می‌سازد.

الفونه به نقش شهرداری به عنوان هماهنگ کننده اصلی در جهت تسهیل انجام اموری مانند انشعابات گاز، توسعه شبکه مخابرات و شبکه فاضلاب شهری اشاره کرد و افزود: عملکرد مناسب شهرداری در این خصوص و نظارت بر تسریع ترمیم حفاری‌ها علاوه بر زیباسازی فضای شهر از ایجاد هرگونه نارضایتی عمومی نیز جلوگیری می‌کند.

فرماندار بویراحمد در ادامه از دستگاه‌های حفار خواست نسبت به اخذ استعلام برای انجام حفاری‌های خود از سایر شرکت‌ها و ادارات اقدام کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلفی موارد را به فرمانداری گزارش دهند.

وی در ادامه گفت: به منظور نظارت صحیح بر عملکرد دستگاه‌های حفار در سطح این شهرستان بازدید‌هایی توسط کارشناسان فرمانداری از حفاری‌ها به صورت هفتگی صورت می‌گیرد تا ترمیم حفاری به صورت اصولی انجام شود.

الفونه با اعلام رضایت از بهبود عملکرد شهرداری یاسوج در اجرای مصوبات کمیسیون حفاری نسبت به سایر دستگاه‌ها به تخریب لوله آب آشامیدنی شهر یاسوج در محل پل شهید عوض‌زاده و بروز مشکل قطعی آب در پاره‌ای از مناطق یاسوج اشاره کرد و بر ضرورت هماهنگی بین دستگاه‌ها و لزوم توجیه پیمانکاران تاکید کرد.

در این نشست مصوب شد دستگاه‌های حفار و خدمات‌رسان ضوابط اجرای طرح‌های خود را در مسیرهای روستایی در اختیار بنیاد مسکن قرار دهند.

همچنین اداره مخابرات مکلف شد نسبت به اجرای اصولی زیرسازی‌ها در ترمیم حفاری‌ها اقدام کند.

همچنین مصوب شد تا آب و فاضلاب شهری استان حفاری‌ فرعی‌های شهرک امام علی را در کمترین زمان ممکن ترمیم کند.

در این نشست مقرر گردید آبفای استان نسبت به ترمیم حفاری‌های بلوار شهید چمران تقاطع جنب بانک سپه و خیابان شهید منتظری روبه‌روی کلینیک شهید مفتح اقدام کند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول