اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم خبر داد

ارائه آپارتمان به مالکان املاک واقع در طرح‌های شهرداری

خبرگزاری فارس: شهردار قم گفت: به مالکانی که املاک آنها در طرح‌های توسعه شهرداری قم قرار گرفته است در صورت توافق آپارتمان داده می‌شود.

ارائه آپارتمان به مالکان املاک واقع در طرح‌های شهرداری

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری در مراسم کلنگ‌زنی مجموعه آپارتمان‌های 204 واحدی انارستان قم در خصوص این طرح اظهار کرد: با توجه به طرح‌های متعددی که برای قم در نظر گرفتیم و در راستای بازگشایی معابر عمومی و شریان‌های اصلی شهر، شهرداری به تملک املاکی که موجب سد معبر شده اقدام کرد.

وی ادامه داد: بعضی خانواده‌هایی که املاکشان در طرح قرار گرفته بود امکان تهیه مسکن را نداشتند و به نوعی تحقق این امر برای آنها سخت و مشکل بود که بعد از اتمام این پروژه یک واحد در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

شهردار قم گفت: بر این اساس بر آن شدیم تا برای رفع مشکل کسانی که املاکشان در طرح شهرداری قرار می‌گیرد اقدام به تأمین مسکن کنیم.

وی افزود: در این راستا مجموعه آپارتمان‌های 204 واحدی انارستان به عنوان معوض املاک طرح فاز 5 عماریاسر در نظر گرفته شد.

دلبری ابراز کرد: عملیات اجرایی این مجموعه آپارتمان‌ها در زمینی به مساحت 7 هزار و 230 مترمربع با زیربنایی بالغ بر 41 هزار و 892 مترمربع آغاز شد.

وی ادامه داد: مجموعه آپارتمان‌های 204 واحدی انارستان در 9 فاز احداث می‌شود و متراژ آپارتمان‌های هر بلوک بین 94 تا 290 مترمربع است. 

شهردار قم خاطر نشان کرد: این طرح با هزینه‌ای بالغ بر 240 میلیارد ریال در مدت زمان یک سال اجرا شده و به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول