اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار جیرفت خواستار شد

جمع‌آوری و خروج اتباع پاکستانی توسط شهرداری‌

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار جیرفت خواستار جمع‌آوری و خروج اتباع پاکستانی توسط شهرداری‌ شد.

جمع‌آوری و خروج اتباع پاکستانی توسط شهرداری‌

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، سیددادخدا حسینی بعد از ظهر امروز در جلسه غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در شهرستان جیرفت اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن ایام تابستان که فعالیت رسمی مراکز آموزشی تمام می‌شود، اوقات فراغت این قشر فرا می‌رسد. 

وی سرمایه اصلی انسانی هر منطقه را قشر نوجوان و جوان دانست و افزود: باید مبنای تمام برنامه‌هایی که برای آینده طراحی می‌شود، این افراد باشند.

حسینی تصریح کرد: با توجه به اینکه دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم خود روی افکار و رفتار قشر جوان کار می‌کنند، باید عمده سرمایه‌گذاری ما نیز در این زمینه باشد.

وی ابراز داشت: بنابراین لازم است تمام خانواده‌ها و مسئولان اوقات فراغت فرزندان خود را مورد توجه قرار دهند، در غیر این‌صورت این بی‌توجهی به روزنه خطرناکی برای انحراف آنان تبدیل شده و مورد آسیب قرار می‌گیرند.

حسینی بیان داشت: همه دستگاه‌های اجرایی که به طور مستقیم و غیرمستقیم متولی این امر هستند با تمام توان و ظرفیت خود، رسالت اصلی خود را غنی‌سازی اوقات آنان قرار دهند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار جیرفت گفت: اداره‌های آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان، فنی و حرفه‌ای و ... باید با برنامه‌ریزی صحیح و اصولی، برنامه‌های متنوع و جذاب برای نوجوانان و جوانان طراحی کنند.

حسینی عنوان کرد: باید برنامه‌هایی متناسب با شرایط اقلیمی منطقه با استفاده از تمام ظرفیت‌ها، امکانات و مطالعه و بررسی کامل طراحی شود تا نسبت به سال گذشته مفیدتر و نتیجه‌بخش‌تر باشد.

وی اذعان داشت: برخی افراد گاهی به اشتباه تصور می‌کنند که شریعت مقدس اسلام فقر را امر پسندیده‌ای عنوان کرده، در صورتی که بسیار مذموم و ناپسند خوانده شده است.

حسینی با تأکید بر فقرزدایی خاطرنشان کرد:‌ در برخی موارد که عدالت اجتماعی به درستی اجرا نشده، موجب شده فرصت‌هایی از برخی افراد گرفته شود و به این ترتیب فقر در جامعه پدید آید.

وی اظهار داشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی برنامه‌های خوبی در راستای زدودن فقر از چهره فقرا از جمله ایجاد نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی و اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها انجام شده است.

حسینی با اشاره به اینکه در سطح شهرستان تصاویر زشتی از تکدی‌گری مشاهده می‌شود، تصریح کرد:‌ این دو نهاد باید با کارآفرینی برای این افراد از ادامه فعالیت‌ آن‌ها جلوگیری کنند.

وی افزود: کارهایی در سال‌های گذشته نسبت به این افراد انجام گرفته است و تعدادی از آنها از سطح شهر جمع‌آوری شده‌اند.

حسینی عنوان کرد: اما می‌طلبد، مجدداً این نهادها اکیپ‌های خود را فعال کرده و با تذکر به کسانی که تحت حمایت هستند، از ادامه این روند جلوگیری کنند. 

وی با تأکید بر جمع‌آوری و خروج اتباع پاکستانی توسط شهرداری‌ها بیان داشت: در زمینه متکدیان ایرانی نیز باید این نهاد با هماهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره بهزیستی طبق قوانین خاص خود با آنها برخورد کند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول