اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فرون‌آباد:

نهال‌کاری از اقدامات مثبت شهرداری فرون‌آباد است

خبرگزاری فارس: شهردار فرون‌آباد گفت: زیباسازی محیط و ایجاد چشم‌اندازی زیبا برای شهروندان از خروجی‌های مثبت اجرای عملیات نهال‌کاری توسط شهرداری فرون‌آباد است.

نهال‌کاری از اقدامات مثبت شهرداری فرون‌آباد است

علی بند علیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با تاکید بر ایجاد فضای سبز در سطح شهر اظهار داشت: کاشت نهال با هدف اجرای طرح‌های فضای سبز مبنی بر توسعه فضاهای شهری صورت گرفته است.

شهردار فرون‌آباد با بیان اینکه طرح درختکاری خیابان‌ها و معابر سطح شهر، به منظور افزایش سرانه فضای سبز و در راستای تحقق سرعت بخشیدن به توسعه فضای سبز در دستور کار واحد فضای سبز قرار دارد، بیان کرد: زیباسازی محیط و ایجاد چشم‌اندازی زیبا برای شهروندان از خروجی‌های مثبت اجرای عملیات نهال‌کاری توسط شهرداری فرون‌آباد است.

وی عنوان کرد: عملیات کاشت نهال و درخت در حاشیه معابر و خیابان‌های سطح شهر همچنان ادامه دارد.

این مسئول با مثبت ارزیابی کردن عملکرد واحد فضای سبز، افزود: اهتمام کارمندان این واحد نقش بسزایی در تحقق اهداف پیش‌بینی شده فضای سبز ایفا می‌کند.

وی در ادامه با تاکید بر مدیریت فضای سبز شهری گفت: اجرای طرح‌های فضای سبز با توجه به اقدامات کارشناسی شده و بر اساس ظرفیت و پتانسیل موجود شهر صورت می‌گیرد.

علیان ایجاد و توسعه فضای سبز در خیابان‌ها و پارک‌های جدید را یادآور شد و گفت: نگهداری از فضای سبز احداث شده از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی در ادامه بیان داشت: نگهداری و صیانت از فضای سبز، کاشت گل‌های فصلی، غرس اشجار و گل و گیاه، هرس اشجار و سم‌پاشی از دیگر مسئولیت‌های تعیین شده برای واحد فضای سبز است.

شهردار فرون‌آباد در پایان در ارتباط با وضعیت فضای سبز شهر گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده در سال گذشته و سال جدید، شاهد رشد فضای سبز در شهر بوده‌ایم.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول