اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شیراز خبر داد

ارائه 370 نوع خدمت توسط شهرداری شیراز

خبرگزاری فارس: شهردار شیراز با بیان اینکه 370 نوع خدمت از سوی شهرداری صورت می‌گیرد، گفت: تحقق شهرداری الکترونیک، کم‌ترین ضریب خطا را در ارائه خدمت به شهروندان در پی دارد.

ارائه 370 نوع خدمت توسط شهرداری شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علیرضا پاک فطرت بعد از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی مدیران مجموعه شهرداری که با حضور معاونان، شهرداران مناطق 9گانه، مدیران و مسئولان روابط عمومی‌های مجموعه شهرداری این شهر برگزار شد با اشاره به تکمیل فازهای دوم و سوم شهرداری الکترونیک در برخی از مناطق 9گانه شهرداری شیراز اظهار داشت: راه‌اندازی شهرداری الکترونیک مهم‌ترین گام در راستای توسعه شیراز و تکریم بیشتر شهروندان است.

وی افزود: کاهش مراجعه شهروندان، حذف کاغذبازی‌های اداری، جلوگیری از اتلاف وقت، تسریع در انجام امور با کم‌ترین ضریب خطا از پیامدهای مثبت شهرداری الکترونیک است.

شهردار شیراز ادامه داد: تحقق این امر حرکت و تکاپوی یکپارچه در زیرمجموعه‌های شهرداری را به دنبال دارد و اگر شهرداری پویا باشد، به دنبال آن دستگاه‌های دیگر اجرایی و خدمات‌رسان نیز به حرکت می‌افتند.

پاک فطرت اضافه کرد: شهرداری بیش از 370 نوع خدمت به شهروندان ارائه می‌دهد که در این راستا بیشترین ارتباط و تأثیر را در زندگی شهری آن‌ها دارد.

شهردار شیراز تصریح کرد: مدیران این مجموعه باید با شجاعت و شهامت و البته تخصص و تجربه با دیگر نهادها تعامل برقرار کرده و از حقوق شهر و شهروندان دفاع کنند تا به هدف نهایی خود یعنی ارائه خدمات بهینه و جلب رضایت و اعتماد مردم دست یابند چراکه اعتماد مردم بزرگ‌ترین سرمایه شهرداری محسوب می‌شود.

وی همچنین بر استفاده از نظرات شهروندان در انجام پروژه‌های عمرانی و زیباسازی شهر، استفاده بهینه از زمان و صرفه‌جویی در هزینه‌ها، اطلاع‌رسانی بیشتر به مردم در مورد فعالیت‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی شهرداری، بسیج همگانی برای جذب سرمایه‌گذار و... تأکید کرد.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول