به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سعید مدرسزاده شب گذشته در جمع خبرنگاران با اشاره به دریافت پیشنهادات و مشکلات شهروندان کاشانی بهصورت 24 ساعته در این سامانه اظهار داشت: کاهش مشکلات، افزایش رضایتمندی و رفاه شهروندان و همچنین بازدهی بیشتر در خدماترسانی شهرداری از اهداف راهاندازی این سامانه است.
وی مدت زمان اجرای این طرح را از ابتدای امسال ذکر کرد و گفت: با این اقدام پیامها در سامانه ثبت و در کمترین زمان ممکن توسط گشت فوریتهای 137 پیگیری میشود.
به گفته وی، توجه و پیگیری درخواستهای شهروندان تاکنون تأثیر بسزایی در رضایتمندی آنها از عملکرد شهرداری در همه زمینهها داشته است.
شهردار کاشان موارد لکهگیری چالههای معابر، جمعآوری زبالهها، اتلاف سگهای ولگرد، رفع سد معبر فروشندههای دورهگرد، جمعآوری متکدیان، جمعآوری نخالهها، رفع آبگرفتگی و رفع خطر ساختمانهای فرسوده را از بیشترین درخواستهای مردمی ثبت شده در سامانه 137 برشمرد.
این مسئول خاطرنشان کرد: ازابتدای امسال تاکنون بهصورت میانگین روزانه 10 تماس با سامانه 137 ثبت شده است.
به گفته وی، شهروندان کاشانی با ارائه نظرات، پیشنهادات، درخواستها و مشکلات خود از طریق این سامانه میتوانند به شهرداری کاشان در رشد، توسعه و آبادانی هر چه بیشتر شهر و ارتقای ارائه خدمات این شهرداری یاری رسانند.
انتهای پیام/ن30/ف4004