اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کاشان:

فوریت‌های 137 در شهرداری کاشان راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: شهردار کاشان از راه‌اندازی فوریت‌های سامانه 137 با هدف پاسخگویی به نیاز شهروندان این شهر در کمترین زمان ممکن خبر داد.

فوریت‌های 137 در شهرداری کاشان راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سعید مدرس‌زاده شب گذشته در جمع خبرنگاران با اشاره به دریافت پیشنهادات و مشکلات شهروندان کاشانی به‌صورت 24 ساعته در این سامانه اظهار داشت: کاهش مشکلات، افزایش رضایت‌مندی و رفاه شهروندان و همچنین بازدهی بیشتر در خدمات‌رسانی شهرداری از اهداف راه‌اندازی این سامانه است.

وی مدت زمان اجرای این طرح را از ابتدای امسال ذکر کرد و گفت: با این اقدام پیام‌ها در سامانه ثبت و در کمترین زمان ممکن توسط گشت فوریت‌های 137 پیگیری می‌شود.

به گفته وی، توجه و پیگیری درخواست‌های شهروندان تاکنون تأثیر بسزایی در رضایت‌مندی آنها از عملکرد شهرداری در همه زمینه‌ها داشته است.

شهردار کاشان موارد لکه‌گیری چاله‌های معابر، جمع‌آوری زباله‌ها، اتلاف سگ‌های ولگرد، رفع سد معبر فروشنده‌های دوره‌گرد، جمع‌آوری متکدیان، جمع‌آوری نخاله‌ها، رفع آب‌گرفتگی و رفع خطر ساختمان‌های فرسوده را از بیشترین درخواست‌های مردمی ثبت شده در سامانه 137 برشمرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: ازابتدای امسال تاکنون به‌صورت میانگین روزانه 10 تماس با سامانه 137 ثبت شده است.

به گفته وی، شهروندان کاشانی با ارائه نظرات، پیشنهادات، درخواست‌ها و مشکلات خود از طریق این سامانه می‌توانند به شهرداری کاشان در رشد، توسعه و آبادانی هر چه بیشتر شهر و ارتقای ارائه خدمات این شهرداری یاری رسانند.

انتهای پیام/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول