اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از یک هفته از مرگ مادر و کودک بجنوردی

شهرداری بجنورد جوی آب میدان کارگر را حفاظ کشید

خبرگزاری فارس: پس از آنکه مادر و کودکی به خاطر نبود حفاظ به داخل جوی آب میدان کارگر بجنورد سقوط و جان باختند، شهرداری اقدام به حفاظ‌کشی روی این جوی کرد. همان جوی آبی که چندی پیش جان یک مادر و کودک را گرفت.

شهرداری بجنورد جوی آب میدان کارگر را حفاظ کشید

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، هم‌اکنون نقاط مختلفی از این جوی‌ها توسط عوامل شهرداری به منظور جلوگیری از حوادث مشابه حفاظ‌کشی شد.

یکی از کسبه میدان کارگر بجنورد با اشاره به اینکه طی سنوات گذشته بارها از شهرداری برای نصب این حفاظ‌ها درخواست شده بود، گفت: متأسفانه مسئولان پس از آنکه این اتفاق تلخ روی داد تازه به فکر حفاظ‌کشی و پاسخ دادن به درخواست‌های کسبه افتادند.

حسین  قاسم‌زاده تصریح کرد:‌ نامه‌های متعددی به مسئولان شهرداری و شورای شهر ارسال شده بود که در هر مرحله صرفاً به قول مساعد برای پیگیری و اجرای این طرح بسنده شد.

وی با اشاره به اینکه با نصب حفاظ 30 هزار تومانی در محل سقوط این مادر و کودک  می‌شد از این حادثه دلخراش جلوگیری کرد، بر رفع مشکل اساسی آب‌گرفتگی میدان کارگر بجنورد و اجرای طرح ساماندهی آب‌های سطحی تاکید کرد.

به گزارش فارس، هفته گذشته مادر و کودکی بر اثر سقوط درون جوی آب حوالی میدان کارگر بجنورد که با بارش باران شدید و آب‌گرفتگی جوی آب و قطع برق همراه بود، جان خود را از دست دادند.

جسد مادر همان شب و جسد دختر بچه سه روز بعد در میان گل ولای توسط عوامل آتش‌نشانی پیدا شد.

خانواده این مادر و کودک به خاطر اهمال مسئولان مربوطه، شکایتی را به دادستانی تحویل داده‌اند.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول