اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار چناران خبر داد

تصویب بودجه 6 میلیارد تومانی شهرداری چناران

خبرگزاری فارس: شهردار چناران از تصویب بودجه 6 میلیارد تومانی شهرداری این شهر در سال‌ جاری خبر داد.

تصویب بودجه 6 میلیارد تومانی شهرداری چناران

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان هم‌یاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی، حجت‌الله حیدری اظهار کرد: بودجه شهرداری چناران در سال‌ جاری بالغ بر 6 میلیارد تومان است که آسفالت، مبلمان شهری، مسائل مربوطه به حمل و نقل و اتمام طرح‌های نیمه‌تمام از سال گذشته در اولویت است.

وی از شروع روکش و لکه‌گیری آسفالت با توجه به مساعد شدن آب و هوا در سال جاری خبر داد و افزود: در حال حاضر عملیات آسفالت را در خیابان شهدا به طول 4 هزار متر در حال اجرا داریم باشد که ادامه این طرح به زودی در بلوار شهید انفرادی تا بلوار طالقانی، بلوار امام خمینی شرقی و غربی انجام می‌شود.

حیدری اظهار داشت: در صورت تخلف شرکت‌های حفار و عدم هماهنگی با شهرداری بعد از اجرای آسفالت 15 درصد جریمه برایشان اعمال می‌شود.

وی از احداث بوستان جدید با نام پویش در چناران خبر داد و خاطرنشان شد: احداث این پارک از اسفندماه سال گذشته آغاز شده است که در حال حاضر این پارک در مراحل تکمیلی دارای 40 درصد پیشرفت فیزیکی است که تاکنون 400 میلیون ریال اعتبار را به خود اختصاص داده است.

شهردار چناران اعتبار اولیه تکمیل بوستان پویش را 500 میلیون ریال عنوان کرد و ادامه داد: این بوستان در مسیر تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین و مسافران ورودی از این شهر، قرار دارد که توانسته مکان بسیار مناسبی را جهت استراحت و تفریح به مسافران زائران رضوی اختصاص دهد.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول