اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک مدرس دانشگاه تهران:

ترس غرب از اسلام است نه انرژی هسته‌ای

خبرگزاری فارس: یک مدرس و استاد دانشگاه تهران گفت: غربیان از ساخت انرژی هسته‌ای در ایران ترسی نداشته بلکه از قدرت گرفتن اسلام در منطقه هراس دارند.

ترس غرب از اسلام است نه انرژی هسته‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، سیدمهدی گنجیانی عصر امروز در نشست سیاسی کارکنان رسمی و وظیفه سپاه لنده با اشاره به توطئه‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی از آغاز پیروزی انقلاب تاکنون اظهار داشت: بحث ایران هراسی و ایران گریزی از جمله رویکردهای غرب نسبت به کشور ایران اسلامی است که تاکنون در دست اجرا داشته و آن را به صورت‌های مختلف پیگیری کرده است.

وی افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی در کنار ایران هراسی از اسلام هراسی و معرفی اسلام به عنوان دین وحشت و اختناق نیز استفاده کرده‌اند.

این استاد دانشگاه تهران گفت: آنها می‌خواهند با این روش‌ها اسلام را در بین جهانیان منزوی کرده و در جهت خواری آن گام بردارند.

گنجیانی با اشاره به نظریه فوکویاما از نظریه‌پردازان غرب تصریح کرد: این نظریه پرداز غربی شیعه را دارای دو بال دانسته که یک بال آن سبز مهدوی و دیگری قرمز حسینی می‌داند که برای پوشش و محافظت از درون خود یعنی ولایت به وجود آمده‌اند.

وی افزود: این نظریه‌پرداز در ادامه می‌گوید اگر ما می‌خواهیم به اسلام ضربه و خدشه‌ای وارد کنیم باید دو بال این پرنده در حال اوج را مورد هدف قرار دهیم تا اسلام همراه با ولایت را با شکست مواجه کنیم.

این هادی سیاسی با اشاره به ساخت فیلم‌های هالیوودی غرب گفت: غرب با ساخت این فیلم‌ها نقشه و اهداف ایران هراسی و شیعه هراسی خود را دنبال کرده و موضوع و محتوایی جز این را در بطن خود ارائه نمی‌دهند.

گنجیانی در ادامه افزود: موضع‌گیری غرب نسبت به انرژی هسته‌ای ایران نشان ترس او از قدرت گرفتن ایران نیست بلکه واهمه و ترس آنها از قدرت گرفتن اسلام در ایران و منطقه است.

وی تصریح کرد: اگر به وقایع اخیر و گذشته خاورمیانه توجه کنیم سرفصل اصلی آشوب‌هایی که در منطقه رخ داده همه در کشورهایی است که بیشترین جمعیت شیعی و مسلمان را به خود اختصاص داده است.

گنجیانی خاطرنشان ساخت: یکی از مهمترین این مسائل بحث الحاق بحرین به عربستان بوده که با هدف سلطه وهابیت بر مسلمانان به خصوص شیعیان منطقه مطرح شده است.

وی در ادامه با محکوم کردن این عمل غرب گفت: نظام استکباری جهان بداند که این کارها نمی‌تواند به قدرت گرفتن اسلام خللی وارد سازد بلکه این اعمال باعث گرایش بیشتر مردم به سمت اسلام به خصوص شیعه می‌شود.

گنجیانی با اشاره به ولنگاری و نابسامانی غرب در جهان امروز گفت: این ولنگاری و نابسامانی غرب به علت فاصله گرفتن آنها از معنویات است.

وی بار دیگر بر ترس و واهمه غرب از اسلام تأکید کرد و افزود: انقلاب اسلامی و حکومت دینی شکل گرفته در ایران مسیر حرکت نهضت‌ها و جنبش‌های مردمی در سراسر جهان را تغییر و جهان را یکپارچه به سمت اسلام خواهی فرا می‌خواند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول