اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله طبرسی مطرح کرد

چرخش مواضع غرب نسبت به برنامه هسته‌ای ایران/ غربی‌ها فعالیت صلح‌آمیز را پذیرفتند

خبرگزاری فارس: امام جمعه ساری با اشاره به مذاکرات 5+1 در بغداد و چرخش مواضع غرب نسبت به برنامه هسته‌ای کشورمان، ‌گفت: غربی‌ها فعالیت صلح‌آمیز ایران را پذیرفتند.

چرخش مواضع غرب نسبت به برنامه هسته‌ای ایران/ غربی‌ها فعالیت صلح‌آمیز را پذیرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی امروز در  خطبه نماز جمعه این هفته شهرستان ساری با تسلیت ایام شهادت امام هادی(ع) اظهار داشت: توجه به مبانی ائمه باید در همه ایام در بین مسلمانان جلوه داشته باشد.

وی با اشاره به هدف یکسان ائمه اطهار در معرفی دین اسلام تاکید کرد: یادآوری منویات امامان تنها در زمان شهادت و یا ولادت محدود نشود و شیعه باید در همه دوران نسبت به منویات ائمه دغدغه داشته باشد.

امام جمعه مرکز استان مازندران تاکید کرد: منویات ائمه در تمام زمان‌ها سرلوحه کارها و برنامه‌های ما  قرار گیرد.

وی با هشدار به جسارت‌کنندگان به شخصیت والای امام هادی(ع) با اشاره به اسناد تاریخی تاکید کرد: جسارت‌کنندگان به ائمه اطهار در تاریخ رسوا شدند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه پشت پرده جسارت به قرآن و ائمه اطهار(ع) صهیونیست‌ها قرار دارند، یادآور شد: نورانیت اسلام در جهان فراگیر شد و چشمه معرفت اسلام به خاطر اینکه اسلام خیرخواه انسان بوده در حال جوشش است و با هتاکی‌ها و جسارت‌ها منحرف نمی‌شود.

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها با تربیت هتاک به امام هادی(ع) سلمان رشدی دیگر تربیت کردند خطاب به یاوه‌گویان به امامان و ائمه تاکید کرد: یاوه‌گویان به اسلام در جهان امنیت ندارند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اعتراضهای عمومی مردم نسبت به هتاکان به ائمه اطهار یادآور شد: مردم ایران به خاطر آمیختگی با خط و مشی ائمه اطهار در برابر جسارتها و بی‌دینی‌ها کوتاه نمی‌آیند. واکنش‌های مردمی نسبت به جسارت‌های اخیر ناشی از علاقه‌مندی مردم به دین اسلام و ولایت فقیه است.

وی در ادامه با اشاره  به مذاکرات 5+1 در بغداد و چرخش مواضع غرب نسبت به برنامه هستهای کشورمان ‌بیان داشت:  اقتدار و اصرار ایران برای دراختیار قرارداشتن انرژی صلح آمیز هسته‌ای، غربی‌ها را وادار به عقب‌نشینی کرد و غربی‌ها فعالیت صلح‌آمیز ایران را پذیرفتند.

امام جمعه ساری در ادامه یادآور شد: در حال حاضر غربی‌ها به خاطر منافع خودشان نیاز به مذاکره دارند و حل مسئله  انرژی هسته‌ای ایران به طور صلح‌آمیز بیشتر دغدغه جدی خود غربی‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: اوباما به خاطر پیروزی در انتخابات آینده و اتحادیه اروپا به خاطر چالش‌های اقتصادی که پیش رو دارند باید نسبت به مواضع صلح‌آمیز هسته ای ایران جانب احتیاط را رعایت کنند.

طبرسی در ادامه به دیگر اقدامات آمریکا در منطقه خاورمیانه اشاره کرد و گفت: آمریکا به خاطر جلب رضایت صهیونیست‌ها  اتحاد مضحک اعراب بر علیه ایران را پیگیری می‌کند و این در حالی است که برخی کشورهای عرب که در برابر ایران موضع گرفتند  بسیار ضعیف و از لحاظ اقتصادی وابسته به سایر کشورها هستند.

وی در پایان  با تقدیر از اقدامات خیران مسکن ساز در بهشهر برای ساخت 24 واحد مسکونی در این شهر یادآور شد: باید از ظرفیت‌های سازمان‌ها‌ی مردم نهاد در استان بهتر بهره‌برداری شود.

انتهای پیام/ش10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول