اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تبلیغات اسلامی لنده:

باج دادن ایران در مذاکرات هسته‌ای خیالی خام است

خبرگزاری فارس: سرپرست تبلیغات اسلامی لنده گفت: باج دادن ایران در موضوع مذاکرات هسته‌ای خیالی خام است که این آرزوی استکبار به گور برده خواهد شد.

باج دادن ایران در مذاکرات هسته‌ای خیالی خام است

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، حجت‌الاسلام سید محمود الهی‌نیا عصر امروز در جمع مردمی مسجد صاحب الزمان (عج) شهر لنده با اشاره به سالروز آغاز تحریم اقتصادی ایران از سوی آمریکا اظهار داشت: تحریم اقتصادی ایران توسط آمریکا از سال 59 به دلیل عصبانیت این نظام استکباری از پیروزی انقلاب آغاز شده است.

وی افزود: عصبانیت آمریکا به دلیل برچیده شدن رژیم پهلوی و منافع به خطر افتاده او در این سرزمین غنی بوده که باعث شد این کشور تلاش خود را برای جلوگیری از موفقیت ایران در عرصه‌های مختلف از طرق مختلف را دو چندان کند.

امام جمعه موقت لنده با اشاره به ضرب‌المثل « عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد»، گفت: جنگ و تحریم از جمله راه‌هایی بود که آمریکا برای شکست ایران آغاز کرده اما ما جنگ و تحریم را پشت سر گذاشتیم و امروز برای جهان و جهانیان به یک الگوی صبر و ایثار و استقامت تبدیل شده‌ایم.

الهی‌نیا در ادامه به جمله‌ای از امام خمینی (ره) اشاره کرد که فرمودند: « ای آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر» و ابراز داشت: ما هر کاری که کوچکترین ضربه‌ای به استقلال کشور وارد سازد را محکوم و با آن مقابله می‌کنیم.

وی سوم خرداد را یادآور شد و افزود: نمونه بارز ایستادگی برای استقلال، جنگ نابرابر هشت ساله دفاع مقدس است که سراسر آن پر از افتخارات و برگ‌های زرینی از حماسه آفرینی‌های رزمندگان ما بوده است.

سرپرست تبلیغات اسلامی لنده با اشاره به دور دوم نشست گروه 1+5 در بغداد گفت: این همه پافشاری غرب برای جلوگیری از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای ایران نشان از دسیسه‌ها و توطئه‌های نظام استکباری داشته که چشم دیدن صلابت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را ندارند.

الهی‌نیا تصریح کرد: شهدای ما این پیام را از خود بر جای گذاشته‌اند که در سخت‌ترین شرایط جان خود را برای حفظ استقلال و آزادی و دین داری فدا کردند تا برای همیشه در جهان سربلند و سرزنده باشیم و ننگ و ذلت را نپذیریم.

وی افزود: گروه 1+5 بدانند که انرژی هسته‌ای حق مسلم ما بوده و ذره‌ای از آن عقب نشینی نمی‌کنیم.

الهی نیا به ظلم و ستم آل خلیفه بر مردم بحرین اشاره کرد و گفت: طرح آمریکایی الحاق بحرین به عربستان یک طرح مذموم و محکوم بوده که دشمنان اسلام و مسلمین به راه انداخته‌اند.

وی افزود: این طرح در جهت سر و سامان دادن به اوضاع بحرین نیست بلکه به منزله جفت کردن چکمه‌های  استکباری و ظلم افزون آل سعود و آل خلیفه بر ملت مسلمان بحرین است.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول