اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه کرمان:

مذاکرات هسته‌ای باید منجر به احقاق حقوق ملت ایران شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: مذاکرات هسته‌ای باید منجر به احقاق حقوق ملت ایران شود.

مذاکرات هسته‌ای باید منجر به احقاق حقوق ملت ایران شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، آیت‌الله سیدیحیی جعفری پیش از ظهر امروز در جمع ‌تعدادی از خانواده‌های شهدای عملیات بیت‌المقدس اظهار کرد: امروزه بشر ادعاهای بزرگی در حقوق بشر و تمدن دارد، اما ظلم و ستم‌های دردناکی به بشریت وارد می‌شود.

وی افزود: کشورهای استکباری مدت‌هاست وقت کشور ایران را در گروه 1+5 هدر داده‌اند در حالی که همه بازدیدهای آژانس بین‌المللی انرژی اتمی حاکی از این است که ایران به دنبال سلاح اتمی نیست.

جعفری تصریح کرد: در حال حاضر کار به مرحله‌ای رسیده است که امیدواریم در مذاکرات بغداد این مسئله خاتمه یافته و حق ما را به رسمیت بشناسند.

وی با بیان اینکه آمریکا و دیگر کشورهای مستکبر به دلیل داشتن سلاح هسته‌ای به دیگران زور می‌گویند، ادامه داد: در حالی که رژیم صهیونیستی 200 کلاهک هسته‌ای در اختیار دارد، دیگران را به تروریست بودن متهم می‌کنند.

امام جمعه کرمان افزود: به راه انداختن جنگ تحمیلی علیه جمهوری اسلامی ایران، اشغال کشورهای مسلمان افغانستان و عراق و ... از اقدامات ظالمانه مستکبران است و نباید در دنیا فریب شعارهای دروغین غربی‌ها و استکبار را در زمینه حقوق بشر بخوریم.

وی گفت: امام خمینی (ره) بهتر از همه این مسئله را درک کرده و فرمودند، "یک لحظه از تقویت نیروهای مسلح برای دفاع غفلت نکنید" و امروز به مرحله‌ای رسیده‌ایم که مقام معظم رهبری در جواب تهدیدهای غرب فرمودند، "هرگونه که شما به ما حمله کنید ما همان‌ طور پاسخ می‌دهیم".

جعفری با بیان اینکه با وجود شرایط ابتدایی امکانات ایران در جنگ تحمیلی، امروز دست ما خالی نیست، خاطر نشان کرد: به علت عدم وحدت بین مسلمانان و نبود درک صحیح در جامعه اسلامی آن مسائل رخ داد.

وی با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه صهیونیست باید از بین برود، اظهار کرد: با وجود گذشت 64 سال از تأسیس این نظام نامشروع جهان اسلام هنوز آن طور که باید بیدار نشده‌ است، اگر سران 60 کشور اسلامی و مسلمانان دست به دست هم دهند و براساس نظر دین و قرآن متحد شوند، غرب به زانو در‌آمده و تسلیم می‌شود.

امام جمعه کرمان با اشاره به بیداری اسلامی در کشورهای منطقه افزود: امیدواریم روز به روز مسلمانان بیدارتر شده و با درک صحیح از مسائل شاهد استقلال همه کشورهای اسلامی باشیم.

وی با ابراز امیدواری از نتیجه‌بخش بودن مذاکرات 1+5 در بغداد گفت: دلیل موفقیت ایران در پیشرفت‌ها و اینکه تاکنون به غربی‌ها باج نداده، وجود رهبر خردمند و تکیه بر نصرت‌های الهی و توکل به خداوند است.

جعفری ادامه داد: امروز در تمام دنیا مکر، قتل و کشتار وجود دارد و مستکبران با تبلیغات مدرن برای منافع خود و ‌علیه مسلمانان تبلیغ می‌کنند.

وی افزود: باید برای نجات اسلام وحدت و انسجام داشته باشیم و از تمام امکانات ارزشمند دنیای اسلام علیه کفر استفاده شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: خانواده شهدا در همه عرصه‌ها در صف اول هستند و باید همچنان نیز استقامت داشته و با سخنان بیهوده دشمنان دلسرد نشوند.

وی اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری" امروز جنگ، جنگ اراده‌هاست" و ما از تهدید و کشته شدن نمی‌ترسیم، زیرا نهضت ما با این مسائل زنده‌تر می‌شود.

انتهای پیام/ز10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول