اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سوم خردادماه

یادواره شهدای هسته‌ای در دانشگاه پیام‌نور خمین برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور خمین از برگزاری یادواره شهدای هسته‌ای همزمان با سوم خردادماه در این دانشگاه خبر داد.

یادواره شهدای هسته‌ای در دانشگاه پیام‌نور خمین برگزار می‌شود

شهرام رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: یادواره شهدای هسته‌ای با حضور همسر شهید رضایی‌نژاد در سالن اجتماعات دانشگاه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این یادواره همزمان با سوم خردادماه روز مقاومت و پیروزی برگزار می‌شود تصریح کرد: این یادواره به منظور گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهدای هسته‌ای برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام نور خمین با تاکید بر اینکه خون شهدای هسته‌ای تا ابد در رگ‌های ملت ایران جریان خواهد داشت ابراز داشت: دشمنان قسم خورده این نظام تحمل پیشرفت‌های هسته‌ای ایران را ندارند و بر این باورند که با ترور دانشمندان هسته‌ای کشور از جمله شهید علی‌محمدی‌ها و رضایی‌نژادها می‌توانند مانع پیشرفت کشور شوند، اما غافل از آنند که خون این شهیدان در رگ‌های این ملت جریان دارد و به تبعیت از ولی و مقتدایشان و به پیروی از شهدا تا نشاندن پرچم لااله‌الاالله و پرچم ایران اسلامی بر قله‌های مرتفع پیشرفت آرام نمی‌گیرند.

رضایی گفت: بدون شک ترویج راه و مکتب شهدا موجب بیمه شدن جامعه در مقابل هجمه‌‌های فرهنگی دشمن علیه باورهای جوانان می‌‌شود، تجلی روحیه شهادت‌طلبی در جوانان این مرز و بوم و دفاع آنان از آرمان‌های انقلاب اسلامی با تمام وجود باعث شده تا دشمنان فکر تعدی و تجاوز به این مملکت را از یاد ببرند.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول