اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

به نفع غرب است که ایران هسته‌ای را به رسمیت بشناسد

خبرگزاری فارس: امام جمعه برازجان گفت: به نفع غرب است که ایران هسته‌ای را به رسمیت بشناسد.

به نفع غرب است که ایران هسته‌ای را به رسمیت بشناسد

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوا و پرهیزگاری از مهم‌ترین ویژگی‌های انسان مؤمن است و باید از گناه و ناپاکی دوری کنیم.

وی افزود: اسلام کامل‌ترین دین و قرآن نیز بزرگترین و ارزشمندترین کتاب در تاریخ است و عمل به دستورات قرآن امر مهمی است که سعادت دنیوی و اخروی را در پی دارد.

امام جمعه برازجان در ادامه به روز نسیم مهر و حمایت از خانواده زندانیان اشاره کرد و یادآور شد: خانواده زندانیان در معرض آسیب‌های مختلفی قرار دارند و مردم و مسئولان باید در حمایت از این عزیزان بیشتر تلاش کنند.

مصلح به هفته مبارزه با دخانیات اشاره کرد و گفت: بر اساس آمار رسمی موجود سالانه 5 میلیون انسان به دلیل مصرف دخانیات جان خود را از دست می‌دهند و سیگار در هر 6 ثانیه یک قربانی می‌گیرد.

وی با اشاره به مرگ سالانه 165 هزار کودک به دلیل سیگار کشیدن دیگران خاطر نشان کرد: مصرف دخانیات در بروز سکته قلبی و مغزی بسیار تاثیرگذار است و مردم باید از دخانیات دوری کنند تا جامعه سالم داشته باشیم.

امام جمعه برازجان به آغاز به کار مجلس جدید اشاره کرد و افزود: نمایندگان باید در راستای رفع مشکلات مردم سراسر کشور اهتمام ورزند و نباید کم‌کاری کنند و در مجلس هشتم نیز اقدامات خوبی در مسیر توسعه و عمران و آبادانی کشور انجام شده است.

مصلح با اشاره به مذاکرات هسته‌ای در بغداد اذعان داشت: استراتژی عزت‌مندانه ایران اسلامی طی 10 سال گذشته ارزشمند بوده و شاهد موفقیت ایران در بسیاری از موارد بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: استراتژی‌ ایران اسلامی در مسایل هسته‌ای بر محور حفظ و تقویت توان هسته‌ای صلح‌آمیز هسته‌ای کشور، رعایت مقررات و تکالیف بین‌المللی و انجام مذاکرات در راستای اعتمادسازی و همکاری بیشتر ایران با آژانس و تامین حقوق اساسی و مسلم خود در این زمینه استوار بوده است.

امام جمعه برازجان یادآور شد: غربی‌ها کاملا می‌دانند که ایران اسلامی از حقوق هسته‌ای خود کوتاه نمی‌آید و به نفع غرب است که ایران هسته‌ای را به رسمیت بشناسد و غرب به جای وقت‌کشی و تخاصم با ایران باید به تعامل و همکاری بیشتر فکر کند.

مصلح در ادامه با تسلیت شهادت امام هادی(ع) به نقش این امام عظیم‌الشأن در گسترش فرهنگ اسلامی و شیعی اشاره کرد و اظهار داشت: امام هادی(ع) با انشاء زیارت جامعه کبیره خدمات بسیار زیادی به اسلام ارائه کرده است.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام طی روزهای اخیر فعالیت مذبوحانه‌ای برای مغشوش کردن چهره این امام همام داشته‌اند که مردم مؤمن و مسلمان ایران اسلامی هوشیارانه به این رفتار پاسخ کوبنده دادند.

مصلح با تقدیر از نیروی انتظامی استان در دستگیری قاتل شهید جاوید کازرونی گفت: این اقدام ارزشمند نیروی انتظامی شایسته تقدیر است و نشان‌دهنده اقتدار و توان بالای این نیروست.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول