اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام ‌جمعه خرم‌آباد:

مذاکره بغداد ایستادگی بر قله پیشرفت و فناوری هسته‌ای ایران بود

خبرگزاری فارس: امام‌ جمعه خرم‌آباد گفت: مذاکره بغداد ایستادگی بر قله پیشرفت و فناوری هسته‌ای ایران بود.

مذاکره بغداد ایستادگی بر قله پیشرفت و فناوری هسته‌ای ایران بود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید‌احمد میرعمادی در خطبه‌های نماز ‌جمعه این هفته در جمع نمازگزاران خرم‌آبادی با اشاره به برگزاری هجدهمین جلسه مذاکرات هسته‌ای ایران و کشورهای 1+5 در بغداد گفت: این مذاکرات هجدهمین جلسه‌ای است که برگزار می‌شود و سیاست گروه 1+5 تاکنون یک سیاست تحریمی و تهدیدی علیه ایران بوده است، اما گروه ایرانی به دنبال صلح و دوستی بوده است.

وی افزود: به فضل الهی امروز سیاست ایران بر سیاست کشورهای 1+5 غلبه کرده و از گروه سیاسی زیاده‌خواهی غربی در این زمینه عقب‌نشینی کرده است.

میرعمادی خاطرنشان کرد: ملت ایران فناوری هسته‌ای را حق مسلم خود می‌داند و به شدت آن را دنبال می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان یادآور شد: ملت ایران هرگز به دنبال سلاح هسته‌ای نبوده و نیست.

میرعمادی تصریح کرد: امروز حقانیت جمهوری اسلامی ایران در زمینه فناوری هسته‌ای به جهانیان ثابت شده است.

وی افزود: همین بغداد در زمان جنگ غربی‌ها به دنبال نابودی ایران و حمایت صدام برخاسته بودند، اما امروز این بغداد است که حقانیت ایران را در مذاکرات 1+5 به رخ جهانیان می‌کشاند.

امام‌ جمعه خرم‌آباد اظهار داشت: ایران اسلامی در زمینه فناوری هسته‌ای ثابت‌قدم بوده و هیچ وقت عقب‌نشینی نخواهد کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان تصریح کرد: مذاکره بغداد باعث شد که غرب بپذیرند ایران اسلامی حق استفاده از فناوری هسته‌ای را دارد.

وی افزود: امروز در بغداد مذاکره روی اورانیوم 20 درصدی است و این مذاکره ایستادگی بر قله پیشرفت فناوری هسته‌ای ایران بوده است.

وی در ادامه ضمن تبریک ماه رجب گفت: ماه رجب یکی از ماه‌های بزرگ عبادت بندگی خدای متعال است.

میرعمادی اظهار داشت: ماه رجب دارای ویژگی‌های منحصر به فرد است که از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به چندین برابر پاداش و ثواب در اعمال نیک این ماه نام برد.

وی گفت: در ماه رجب مناسبت‌های گوناگونی از جمله ولادت موعود کعبه تا روز بعثت رسو‌ل‌الله، شهادت امام هادی(ع)، ولادت امام محمدباقر و غیره ... است.

امام ‌جمعه خرم‌آباد در ادامه ضمن تسلیت شهادت امام هادی(ع) گفت: امام هادی در عصر خود توانست جایگاه امامت و ائمه اطهار را تبیین کند.

وی یادآور شد: امام هادی(ع) کارهای بزرگی را در زمینه تبیین جایگاه امامت و ولایت و حفظ تشیّع انجام داده است.

امام جمعه خرم‌آباد یکی از اقدامات بسیار مهم و اساسی امام هادی را زیارت جامعه کبیره عنوان کرد و گفت: بر این زیارت امام هادی با عمیق‌ترین مطالب اهمیت ولایت و امامت را بازگو کرده و شأن امامت و پیامبران را براساس قرآن تبیین کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه امام هادی در سن 8 سالگی به امامت رسیده خاطرنشان کرد: این حضرت پاسخ‌گو به سؤالات پیچیده و عمیق بوده که از سوی دانشمندان کافر و مشرک طراحی می‌شد.

میرعمادی یکی دیگر از کارهای امام هادی را مقابله با گروهک‌های انحرافی عنوان کرد و گفت: در زمان این حضرت از سوی خلفای آن زمان گروه‌های انحرافی تقویت می‌شدند که ضد شیعه کار کنند اما آن حضرت در مقابل تمام این گروه‌های انحرافی ایستادگی کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان خاطرنشان کرد: امروز نیز از سوی استکبار و استعمار جهانی یک جریان ضد شیعه‌ راه افتاده که کانون آن بهائیت و وهابیت است.

وی خاطرنشان کرد: این جریان ضد شیعه، اول به دنبال از بین بردن آثار ائمه(ع) که نمونه آن تخریب بارگاه عسکریین در سامرا، بمب‌گذاری‌ها در مکان‌های مذهبی، ترور شخصیت‌های شیعه و اهانت به مقدسات و ائمه اطهار است.

میرعمادی گفت: جریان ضد شیعه باید شناسایی و در مقابل آنها ایستادگی کرد.

وی گفت: این جریان ضد شیعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شدت گرفت که می‌توان به جریان سلمان رشدی مرتد، اهانت به قرآن توسط سربازان آمریکایی، اهانت به ائمه اطهار و امروز نیز اهانت به امام هادی(ع) در فضای مجازی و وبلاگ‌ها اشاره کرد.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: این جریان ضد شیعه یک برنامه برنامه‌ریزی شده و خطرناکی است که امروز توسط استکبار به راه افتاده است.

میرعمادی گفت: جریان ضد شیعه می‌بیند که امروز مکتب اهل‌بیت به جهان نفوذ پیدا کرده و پیام انقلاب اسلامی که پیام عصمت و طهارت بوده در جهان صادر شده است.

وی از همه مسئولان امنیتی و قضایی خواست کسانی که به امام هادی(ع) در داخل کشور از طریق فضای مجازی اهانت کرده‌اند را دستگیر و آنها را به اشد مجازات برسانند.

میرعمادی اظهار داشت: اهانت به امام هادی(ع) نشانه وحشت استکبار از اهل‌بیت(ع) است.

امام جمعه خرم‌آباد در ادامه به پایان مجلس هشتم و آغاز به کار مجلس نهم اشاره کرد و گفت: نخستین مجلس شورای اسلامی در هفتم خرداد‌ماه سال 1359 آغاز به کار کرده است.

وی با اشاره به اینکه حدود 200 نماینده از نمایندگان مجلس هشتم به مجلس نهم راه پیدا نکرده‌اند، گفت: مجلس نهم مجلسی است که باید خدمت به مردم در اولویت کاری قرار دهد.

وی افزود: این مجلس باید اولویت‌های کاری و برنامه‌ایی خود را برای خدمت به اقشار مختلف مردم ترسیم کند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: مهم‌ترین برنامه مجلس نهم باید تصویب قوانین برای تولید ملی و یاد اشتغال و پیشرفت‌های اقتصادی باشد.

وی اظهار داشت: مردم از مجلس نهم انتظار دارند به دور از مسائل حاشیه‌ای با قدرت تمام به مردم خدمت کنند.

میرعمادی یادآور شد: انتظار از مجلس نهم این است که افرادی را که ولایتمند‌ترین و کارآمد‌ترین افراد هستند را در کنار هم هستند قرار دهند و به فکر توسعه و آبادانی ایران اسلامی باشند.

وی از منتخبان لرستان خواست با اتحاد و هم‌دلی و تلاش و کوشش در رفع مشکلات استان لرستان تلاش کنند.

امام جمعه خرم‌آباد در ادامه از سربازان گمنام امام زمان اداره‌کل اطلاعات استان لرستان به خاطر کشف یک تن و 300 کیلوگرم تریاک در خرم‌آباد تقدیر و تشکر کرد و از خانواده‌ها خواست مواظب فرزندانشان باشند تا مبادا آنها طعمه گرگ‌های درنده شوند.

انتهای پیام/‌ش10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول