اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بسیج دانشجویی دامغان خبر داد

حضور دانشجویان در مناطق محروم برای رفع محرومیت‏ها

خبرگزاری فارس: مدیر بسیج دانشجویی دانشگاه‏های شهرستان دامغان اعلام کرد: دانشجویان وارد عرصه رفع محرومیت از مناطق محروم شهرستان دامغان می‏شوند.

حضور دانشجویان در مناطق محروم برای رفع محرومیت‏ها

محمد خوش‏قدم امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دامغان اظهار کرد: نبض حیات جوامع در گرو تحرک مراکز علمی و دانشگاهیان است و در واقع این مهم، افق متجلی یا کم‏فروغ هر جامعه‏ای را رقم می‏زند.

وی اظهار داشت: این نهاد اجتماعی ضمن پرورش فرهیختگان و زبدگان ملت‏ها، به عنوان کلیددار کانون علم و پرورش نقش شایانی در تعیین جایگاه ملت در جغرافیای جهان دارد.

مدیر بسیج دانشجویی دانشگاه‏های شهرستان دامغان افزود: دانشگاه‏ها کانون‏های تولید اجتماعات هستند و در آن، قالب‏های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و برنامه‏های ارتقا و توسعه ملی یک کشور برنامه‏ریزی می‏شود.

وی بیان کرد: دانشجو محوری‏ترین عنصر در این محیط است و هویت دانشگاه با محوریت دانشجو اصالت پیدا می‏کند.

خوش‏قدم تصریح کرد: نقش هدایت‏گری نسل دانشجو و تضمین روح اسلامی دانشگاه با تشکل‏های دانشجویی است که ضامن حفظ و پویایی دانشگاه هستند.

مدیر بسیج دانشجویی دانشگاه‏های شهرستان دامغان افزود: بسیج از ضروری‏ترین تشکل‏ها در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی است و پاسداری از اصول تغییر ناپذیر "نه شرقی، نه غربی" را برعهده دارد.

وی افزود: در راستای تحقق مبانی اندیشه‏ای حضرت امام(ره) و فرمایشات گوهربار مقام معظم رهبری، بسیج دانشجویی تلاش در جهت کارآمدی نظام اسلامی در دانشگاه را برعهده دارد.

مدیر بسیج دانشجویی دانشگاه‏های شهرستان دامغان افزود: هیچ گروهی سزاوارتر از فرزندان بسیجی ملت ایران نیست که با مدال پرافتخار فرهیختگی می‏توانند در برهم زدن ایستایی و رخوت جامعه به ایفای نقش بپردازند.

خوش‏قدم تصریح کرد: کانون سازندگی و کارآمدسازی بسیج دانشجویی دانشگاه‏ها با تشکیل تیم‏های مطالعاتی و شناسایی چالش‏های پیش‏ روی نظام، به شناخت مناطق محروم می‏پردازند.

وی اضافه کرد: بسیج دانشجویی به عنوان یک تشکل فراگیر و آرمان‏گرا که حرکات و شالوده فکری آن برگرفته از اصول و مبانی انقلاب اسلامی است، با تمام ظرفیت‏ها به خدمت‏رسانی و سازندگی و رفع محرومیت مناطق محروم خواهد پرداخت.

انتهای پیام/ع20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول