اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس ‌جمهور:

عمران در تمام عرصه‌‌ها کشور را به کارگاه سازندگی تبدیل کرده است

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس ‌جمهور گفت: عمران و ساخت و ساز در تمام عرصه‌ها، کشور را به یک کارگاه سازندگی تبدیل کرده است.

عمران در تمام عرصه‌‌ها کشور را به کارگاه سازندگی تبدیل کرده است

لطف‌الله فروزنده در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان چناران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چناران اظهار داشت: با توجه به اجرای طرح هدفمندسازی یارانه‌ها و واریز نقدی آن به حساب تمام اشخاص در جامعه می‌توانیم ادعا کنیم که در ایران هیچ شخصی گرسنه نمی‌خوابد و همه از توفیقات دولت به یک اندازه برخوردار می‌شوند.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس ‌جمهور با بیان موفقیت‌هایی که در طول 100 سفر استانی رئیس‌ جمهور به دست آمده، گفت: در طول 33 سالی که از عمر انقلاب می‌گذرد دولت‌هایی مختلف با رویکردهای متفاوتی روی کار آمدند که هر کدام در زمان خود تلاش کردند تا کشور را به پیش ببرند ولی دولت حاضر به عنوان دولتی مشروعه که پیرو ولایت است و ولایت‌مداری را به عنوان سرلوحه کار خود قرار داده به اصول اولیه انقلاب توجهی خاص داشته و دارد.

فروزنده افزود: استکبارستیزی، مردمی‌ بودن و ارتباط مستقیم با مردم و عدالت‌محوری از دیگر رویکردهای این دولت است که آن را از دولت‌های گذشته متمایز و برتر می‌نمایاند.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس ‌جمهور با بیان این مطلب که عمران و ساخت و ساز در تمام عرصه‌ها، کشور را به یک کارگاه سازندگی تبدیل کرده است، گفت: روحیه خدمتگزاری و پاسخ‌گویی به درخواست‌های مردمی که از ابتدای شروع دولت مدنظر ریاست‌ جمهوری بوده از بارزترین خصوصیات و رویکردهای دولت است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول