اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس:

مجلس هشتم دوره ممتاز وحدت بین نمایندگان زنجانی بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس هشتم دوره ممتاز وحدت بین نمایندگان زنجانی بود.

مجلس هشتم دوره ممتاز وحدت بین نمایندگان زنجانی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رضا عبداللهی در جلسه شورای اداری استان زنجان اظهار کرد: در مجلس هشتم اقدامات بسیاری در زمینه توسعه استان زنجان صورت گرفت.

وی با اشاره به در مجلس هشتم هماهنگی مناسبی بین مسئولان استان و نمایندگان حاضر در مجلس وجود داشت، اضافه کرد: این امر موجب توسعه و پیشرفت استان شد.

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دوره مجلس هشتم دوره ممتازی از نظر وحدت برای استان بود و امید است که این وحدت در دوره نهم نیز بین نمایندگان منتخب مجلس در استان زنجان وجود داشته باشد.

همچنین در ادامه این جلسه نماینده سابق مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی خدمت به مردم را یکی از بهترین امور عنوان کرد و افزود: این امر موجب سربلندی در آخرت می‌شود.

احمد مهدوی با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته در استان پس از پیروزی انقلاب اسلامی اضافه کرد: خوشبختانه استان در مباحث مختلف به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته است.

وی با اشاره به فضای ایجاد شده در بحث کسب و کار و موفقیت‌های کسب شده در این زمینه در استان زنجان افزود: خوشبختانه فضایی که در استان زنجان در این زمینه وجود داشته است، فضای همدلی بوده و به همین دلیل کارها با انسجام بیشتری صورت گرفته است.

نماینده سابق مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری اضافه کرد: باید تلاش شود که در این زمینه نیز اقدامات لازم در استان صورت گیرد.

وی با تاکید بر استفاده از فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود در استان اضافه کرد: نمایندگان استان در این بحث نقش مهمی را دارند.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول