اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم چالوس و نوشهر در مجلس نهم:

مجلس هشتم در بعضی از حوزه‌ها کم‌کاری داشت

خبرگزاری فارس: منتخب مردم چالوس و نوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس هشتم در بعضی از حوزه‌ها کم‌کاری داشت که مهم‌ترین آنها اقتصاد و مشکل بیکاری جوانان بوده که حضور کمرنگی را داشت.

مجلس هشتم در بعضی از حوزه‌ها کم‌کاری داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، قاسم احمدی لاشکی امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه شهر چالوس بیان داشت: از حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس نهم در حوزه انتخابیه چالوس و نوشهر تشکر می‌کنم و در واقع برنده اصلی این انتخابات مردم بودند.

وی ابراز داشت: این انتخابات در حوزه ملی مهم‌ترین انتخابات سطح کشور بود چون دشمن به اندازه کافی و لازم برای این انتخابات نقشه کشیده بود که حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای نقشه آنها را نقش بر آب کرد.

منتخب مردم چالوس و نوشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم با وجود مشکلات اقتصادی، بیکاری و... وفاداری خود به انقلاب و نظام را در این انتخابات نشان دادند.

احمدی ادامه داد: امروز جامعه به وحدت و همدلی و اتحاد نیاز دارد و در حوزه شهرستان اگر متحد و همراه و همدل باشیم چالوسی پیشرفته خواهیم داشت.

وی با تقدیر از نمایندگان ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس هشتم در بعضی از حوزه‌ها کم‌کاری داشت که مهم‌ترین آنها اقتصاد و مشکل بیکاری جوانان بوده که حضور کمرنگی را داشت.

منتخب مردم چالوس و نوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه ارزش‌های انقلاب و بیداری اسلامی باید بیشتر کار می‌شد که نشد و همه دیدیم که تنها مقام معظم رهبری این دغدغه را داشتند.

احمدی با اشاره به اینکه وی در دو شهرستان چالوس و نوشهر رای مساوی کسب کرد، متذکر شد: این دو شهرستان را واحد می‌بینم و تنها یک دفتر ارتباط مردمی در مرکز این دو شهرستان خواهم داشت.

وی اذعان داشت: در نشستی که با بعضی از مسئولان استانی اعم از استاندار و تعدادی مدیران داشتم بر توسعه و پیشرفت چالوس تاکید شد.

احمدی از اختصاص 3 میلیارد تومان اعتبار برای احداث پل جدید شهری در چالوس و 500 میلیون تومان اعتبار به شهرداری کلاردشت و 800 میلیون تومان اعتبار به آب منطقه‌ای استان برای ساماندهی رودخانه کلاردشت که در پی بروز سیل دچار خسارت شد خبر داد.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول