اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نامزد دور دوم بهارستان نهم در مشهد:

مجلس نهم ادامه دهنده طرح‌های فرهنگی مجلس هشتم باشد

خبرگزاری فارس: نامزد دور دوم بهارستان نهم در مشهد گفت: مجلس هشتم در زمینه‌ طرح‌های فرهنگی بسیار خوب عمل کرده و تاکنون چندین طرح در این زمینه به مجلس ارائه شد که در این راستا امیدوارم در مجلس نهم به سرانجام برسد.

مجلس نهم ادامه دهنده طرح‌های فرهنگی مجلس هشتم باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جواد آرین‌منش ظهر امروز در نشستی صمیمی با فعالان عرصه فرهنگ، هنر و رسانه در مشهد اظهار داشت: سوابق فرهنگی من در ارگان‌هایی مانند آموزش‌ و ‌پرورش خراسان‌رضوی و هم‌چنین اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد کاملاً روشن است و در دو دوره گذشته نیز به عنوان نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی فعالیت‌ کرده‌ام.

آرین‌منش افزود: مجلس هشتم در زمینه‌ طرح‌های فرهنگی بسیار خوب عمل کرده و تاکنون چندین طرح در این زمینه به مجلس ارائه شده و امیدوارم در مجلس نهم، به سرانجام برسد.

کاندیدای دور دوم انتخابات مشهد گفت: سال‌هاست در حوزه فرهنگ و هنر مشغول هستم و همواره دغدغه‌های فرهنگی و هنری داشته‌ام.

وی تأکید کرد: به عنوان مثال می‌توان به طرح جامع رسانه‌های همگانی و هم‌چنین طرح نحوه اداره و نظارت بر صدا و سیما اشاره کرد که مجلس هشتم فرصت رسیدگی کامل به آن را نداشت.

کاندیدای دور دوم انتخابات در مشهد با اشاره به طرح پیوست فرهنگی خاطرنشان کرد: این طرح نیز بر مبنای توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت داشتن پیوست فرهنگی برای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی کشور است.

آرین‌منش ادامه داد: گاهی آثار سوء فرهنگی طرح‌ها بر آثار مثبت آن غلبه می‌کند و این امر مشکلات فرهنگی بسیار زیادی را به وجود می‌آورد، بنابراین ضرورت پیوست فرهنگی را ایجاب می‌کند.

وی تصریح کرد: از جمله موضوعات مهم دیگر در حوزه فرهنگ، تقویت و استحکام نهاد خانواده است که اکنون متأسفانه شاهد افزایش آمار طلاق هستیم و از حدود هر 5 ازدواج یک مورد به طلاق ختم می‌شود که باید عوامل این طلاق که فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است شناسایی شود و مجلس نیز باید در این زمینه قوانین مناسب برای از بین بردن این عوامل را تصویب کند.

آرین‌منش با اشاره به مهم‌ترین دستور کار مجلس آینده، گفت: مجلس نهم باید به صورت جدی مشکلات مربوط به مسکن و ازدواج جوانان را حل کند و هم‌چنین برای مشکل تورم نیز راهکارهای اساسی ارائه کند.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول