اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس هشتم:

مجلس هشتم آرمان‌گرایی را در کنار واقع‌بینی در دستور کار داشت

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس هشتم شورای اسلامی با انتشار پیام قدردانی مجلس هشتم را مجلسی واقعی بین در کنار دولت و دستگاه قضا اعلام کرد.

مجلس هشتم آرمان‌گرایی را در کنار واقع‌بینی در دستور کار داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، قاسم محمدی صبح امروز با صدور پیامی اظهار داشت: اینک که دوره هشتم مجلس شورای اسلامی به پایان رسید، لازم می‌دانم از همراهی مردم استان اردبیل و به ویژه شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین و ارائه راهکارها و پیشنهادات سازنده و بیان صادقانه مسایل و مشکلات شخصی، منطقه‌ای، ملی و بین المللی قدردانی کنم.

در این بیانیه آمده است: آنچه می‌تواند از مجلس هشتم به عنوان برآیندی چشمگیر باقی بماند نقش‌آفرینی ارزشمند در مواجهه با مسایل داخلی و بین‌المللی بوده که جز با بررسی و رفع نواقصات بزرگ و کوچک و تقویت نقاط قوت و قابل اتکا حاصل نشده است.

محمدی در این بیانیه می‌افزاید: به عنوان وکلای ملت با شعور و ولایت‌پذیر ایران اسلامی در مجلس، تلاش و همت کردیم تا با موقعیت‌شناسی و درک عمیق از مسایل و مشکلات منطقه و مطالبات اقشار مختلف مردم، نسبت به احقاق حقوق موکلان خود همت گمارده و در مسیر عزت و سرافرازی ایران اسلامی راه تعامل با دیگر قوای خدوم را در پیش گیریم.

در این بیانیه آمده است: در مجلس هشتم آرمان‌گرایی در کنار واقع‌بینی، همکاری صمیمانه با دولت و دستگاه قضا و بررسی‌های کارشناسانه و دقیق در کمیسیون‌ها، در دستور کار قرار گرفت تا حرکت رو به جلو کشور با شتاب روزافزونی ادامه یابد، چنانچه هرگز از حساسیت‌های بین‌المللی غفلت نشد تا به تأسی از منویات رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله)، مسیر انسجام و اقتدار در داخل و سرافرازی  جهانی در پیش گرفته شود.

نماینده مجلس در این بیانیه آورده است: نمایندگان مجلس هشتم با علم بر دغدغه‌های مقام معظم رهبری مبنی بر رصد دقیق و شناخت صحیح این شرایط و حضور فعال و هوشیارانه در تحولاتی که در حال وقوع است، برای استحکام و نیل به اهداف، تا حد ممکن زمینه‌سازی‌های لازم را به عمل آوردند چرا که ایمان داریم ملت ایران، ملتی با نشاط، با ایمان، معتقد به اسلام، خودباور و متوکل بر خداوند متعال است و چنین ملتی هیچ گاه در مسیر حرکت به سوی کمال و سعادت متوقف نخواهد شد.

این بیانیه می‌افزاید: ترکیب مجلس شورای اسلامی در دوره هشتم باوجود اختلاف سلایق سیاسی، به فرموده مقام عظمای ولایت ترکیبی شاداب، مؤمن، انقلابی، دارای احساس مسئولیت و آشنا به مسایل بود و نمایندگان مجلس تلاش کردند تا زمینه لازم را برای تصویب و اجرای قوانین فراهم آورند که به نوبه خود گام‌های موثری در ایجاد حس صمیمیت و همکاری مابین خود و دولتمردان برداشتند.

محمدی در این بیانیه ابراز داشت: بنده به عنوان نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در این مدت تلاش نمودم تا در بررسی صدها لایحه و طرح در مجلس که بیشترآن به قانون تبدیل شد، نقش موثری داشته باشم که بهره‌گیری از دیدگاه‌ها و نظرات کارشناسی نخبگان، تلاش برای اولویت‌بندی موضوعات در کمیسیون‌ها، توجه به موضوعات فرهنگی به ویژه در قلمرو مسایل دینی، موضع‌گیری در عرصه مسایل بین المللی و داخلی این مهم را موجب گرداند.

وی می‌افزاید: نیک می‌دانیم که منتخبین استان ولایت‌مدار اردبیل در دوره نهم نیز با شناخت از مسایل و نواقصات منطقه‌ای و مطالبات مردمی پا به مجلس شورای اسلامی خواهند گذاشت و نسبت به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام که اختصاص اعتبار به آنان در مجلس هشتم شتاب بیشتری گرفت و ارائه طرح‌های نوین کمر همت خواهند بست.

در پایان این بیانیه آمده است: ضمن توصیه به منتخبان مجلس نهم به قدرشناسی فرصت و نعمت بزرگ نمایندگی مردم و خدمتگزاری به آنان، مجدداً از نظر لطف و محبت آحاد مردم و همکاری مسئولان کشوری، لشکری و استانی و به ویژه خبرنگاران بی‌ادعا و روزنامه‌نگاران تلاشگر که در طی دوره نمایندگی مجلس هشتم با انعکاس اخبار، ارائه پیشنهاد و انتقادهای سازنده یار و یاور بنده بودند، قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول