اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز حماسه ملت ایران صورت گرفت

افزایش حضور حداکثری مردم ری و پیشوا نسبت به انتخابات مجلس هشتم

خبرگزاری فارس: مردم غیور و همیشه در صحنه شهرستان ری و پیشوا بار دیگر با حضور پرشور و باصلابت خود حماسه آفریدند.

افزایش حضور حداکثری مردم ری و پیشوا نسبت به انتخابات مجلس هشتم

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مردم ولایی و همیشه در صحنه شهرستان ری با حضور پرشور و باصلابت خود بار دیگر حماسه‌ای بزرگ خلق کرد. مردم غیور و شهیدپرور شهرستان رأی با افزایش ۱۵ درصدی حضور حداکثری خود نسبت به مجلس هشتم نشان دادند که با گذشت ۳۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران پایبند به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران هستند.

مردم خطه شهیدپرور ری با مدد جستن از حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) بار دیگر ثابت کردند که به حق ری قبله تهران است. مردمی که از ساعتی قبل از آغاز رسمی انتخابات در شعبات اخذ رأی حضور یافته بودند با آغاز انتخابات از همان ساعات ابتدایی نشان دادند که به حق وارثان دو هزار و ۷۳۰ شهید شهرستان ری هستند و با این حضور می‌خواهند ضمن تجدیدمیثاق با آرمان‌های والای امام، شهدا و مقام معظم رهبری بر پایبندی خود در راه اسلام، انقلاب اسلامی و شهدا تأکید کنند.

رأی اولی‌های شهرستان ری نیز با شور و نشاط خاصی در پای صندوق‌های رأی حضور یافته و به خلق حماسه پرداختند.

مردم ولایی و همیشه در صحنه شهرستان پیشوا نیز با حضور حداکثری خود بار دیگر ثابت کردند که از پیشتازان انقلاب اسلامی ایران هستند. آنها با عملکرد خود در روز خلق حماسه بزرگ ایران اسلامی نشان دادند که همواره پشتیبان انقلاب اسلامی و ولایت هستند.

مردم این خطه با افزایش ۱۸ درصدی مشارکت خود نسبت به مجلس هشتم نشان دادند که هر روز بیش از گذشته پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران ایستاده و خواهند ایستاد. شهرستان پیشوا شاهد حال و هوای خاصی بود، همه آمده بودند تا بار دیگر نام خود را در زمره عاشقان راه ولایت و شهدا صرف کنند و به ندای مقام معظم رهبری لبیک بگویند.

شعبه اخذ رأی مستقر در امامزاده جعفر پیشوا از جمله شعبات پرجمعیتی بود که از ساعات ابتدایی تا پایانی انتخابات مملو از جمعیت باشکوهی بود که برای دادن رأی به این شعبه مراجعه کرده بودند.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول