اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

مجلس هشتم در مسیر انقلاب و رهبری حرکت کرده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در مورد حرکت مجلس در راستای ارزش‌های نظام و انقلاب و فرامین رهبری گفت: مجلس هشتم در مسیر انقلاب و رهبری حرکت کرده است.

مجلس هشتم در مسیر انقلاب و رهبری حرکت کرده است

سعدالله نصیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: پروژه سیمان خمسه استان زنجان با توجه به بازدیدهای صورت گرفته حرکت مهم و تاثیر‌گذاری برای استان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه پروژه سیمان خمسه از زیرساخت‌های مهم توسعه استان است، افزود: اعضای هئیت مدیره این مجموعه در حد توان خود تلاش کرده‌اند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وضعیت پتروشیمی زنجان نگران کننده است، یادآور شد: قول‌هایی که برای فعالیت این پروژه در گذشته داده شده است هنوز عملیاتی نشده است.

وی با بیان اینکه پروژه پتروشیمی نیازمند سرمایه‌گذاری عظیم است، تصریح کرد: با همه تلاش‌های صورت گرفته به دلیل برخی تحریم‌ها و وضعیت ارزی تلاش‌های صورت گرفته موفقیت ‌آمیز نیست.

نصیری با اشاره به اینکه به آینده این پروژه در استان خوشبین هستم، ادامه داد: در صورت پیگیری‌های لازم این پروژه به نتیجه می‌رسد.

 

*مجلس هشتم در مسیر انقلاب و رهبری حرکت کرده است

وی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به خبرنگار فارس که مجلس هشتم را در راستای حرکت در مسیر آرمان‌های انقلاب و رهبری چگونه ارزیابی می‌کنید، افزود: اگر به صورت مطلق به این موضوع توجه شود، باید گفت مجلس هشتم نمره کمتری می‌گیرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر شرایط جهان امروز و شرایط داخلی و خارجی کشور مورد بررسی قرار گیرد، عملکرد این مجلس رضایت بخش است.

وی با اشاره به حادثه غم‌انگیز سال 88، ایجاد جوی ناآرام در کشور، تصریح کرد: همه این عوامل در تصمیم‌گیری مجلس دخالت دارد.

نصیری با بیان اینکه خیزش‌های صورت گرفته در منطقه و برخورد مستبدانه با شیعیان بحرین فضای آرامش مجلس را تخت تاثیر قرار داد، افزود: طبیعی است وقتی اقتصاد دنیا به چالش کشانده می‌شود در عملکرد مجلس تاثیر گذاشته و عملکرد مجلس را به گونه‌ای دیگر رقم زده شود.

وی با اشاره به اینکه مجلس هشتم با وجود همه ناآرامی‌های جهان در مواقع ضروری عکس‌العمل‌های مطلوبی نشان داد، یادآور شد: مواضع مجلس در برابر بسیاری از حوادث جهان شفاف و دقیق بود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استفاده از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای ایران یکی دیگر از مسائل پیش‌روی مجلس بود، افزود: ترور سفیر آمریکا در عربستان، علم کردن مسائلی در قالب حقوق بشر، نشان داد که مجلس هشتم در مسیر انقلاب و رهبری بوده و جایگاه انقلاب و رهبری را حفظ کرده است.

 

*کاندیدا نشدن من در انتخابات دلیل سیاسی نداشت

وی با اشاره به کاندیدا نشدن خود در انتخابات مجلس نهم ادامه داد: کاندیدا نشدن من در این دوره هیچ دلیل سیاسی نداشت.

نصیری با بیان اینکه افرادی که وجه علمی دارند، نباید مشغله اجرایی آنان را از فعالیت علمی بازدارد، خاطرنشان کرد: معلم باید به روز بوده و در این عرصه فعالیت‌های خود را ادامه دهد.

وی با اشاره به عضویت در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: تا زمانی که افراد قابلیت‌های خود را نتواند در مجلس ارائه کند، در کمسیون‌ها عضو نمی‌شوند.

 

*تصویب قانون شرکت‌های دانش بنیان از گام‌های مهم مجلس است

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تصویب قانون شرکت‌های دانش بنیان از قوانین تاثیر گذار برای توسعه این بخش است، افزود: نظرات کارشناسی برای تصویب این قانون ارائه شد.

وی با اشاره به اینکه مسئول دفتر نمایندگی ایران در یونسکو محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: توسعه فعالیت‌های ایران در یونسکو، ایجاد ارتباط متقابل با یونسکو، اظهار نظر در خصوص متون و قوانین یونسکو برخی از فعالیت‌های انجام شده در این زمینه است.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول