اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان- 164

طاهری: مطالبات بهداشتی گلستان از دغدغه‎های مجلس هشتم بود

خبرگزاری فارس: کاندیدای متحد اصولگرایان استان گلستان در حوزه انتخابیه گرگان و آق‎قلا گفت: یکی از دغدغه‌هایی که ما از ابتدای مجلس هشتم پیگیر آن بوده‎ایم در بخش مطالبات بهداشت و درمان استان گلستان بوده است.

طاهری: مطالبات بهداشتی گلستان از دغدغه‎های مجلس هشتم بود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام سید علی طاهری صبح امروز در جمع دانشجویان دانشگاه‌های گرگان اظهار داشت: بسیاری از کارها به‎ صورت استانی پیگیری شده و با جلسات متعددی که در وزارت بهداشت داشتیم پیگیری این جلسات سبب شد تا در حد قابل توجهی حدود چند 10 میلیاردی مطالبات به بخش بهداشت و درمان استان اختصاص یابد.

وی به دیگر اقدامات خود در حوزه انتخابیه گرگان و آق‎قلا پرداخت و تصریح کرد: تسریع در پیگیری‎های ساخت بیمارستان شهید صیاد شیرازی که اکنون در آستانه افتتاح است، بیمارستان سوانح سوختگی که در بیمارستان پنج آذر گرگان در حال ساخت بوده با توجه به اینکه روند پیشرفت فیزیکی آن بنا به دلایلی دچار مشکل شده بود، آن موانع برطرف شد همچنین بیمارستانی در ورودی جنب دانشگاه علوم پزشکی گرگان نیز در حال اجرایی شدن و مجوز دیگری نیز برای احداث بیمارستان در شرق شهرستان گرگان اخذ شده که امیدواریم هر چه سریع‌تر مقدمات اجرایی آن فراهم شود.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: معتقدم هنوز فاصله زیادی تا نقطه مطلوب داریم با توجه به اینکه جمعیت استان در مرکز آن متراکم شده و چیزی حدود یک سوم جمعیت را در حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا شامل می‎شود بنابراین لازم می‎دانم روند پیشرفت و توسعه، همچنان باید بر مدار پیشرفت قرار بگیرد.

طاهری در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان مبنی بر طراحی فتنه 1388 علیه نظام خاطرنشان کرد: فتنه 88 بزرگ‌ترین دشمنی دشمنان به ملت و نظام اسلامی ایران قلمداد می‌شود لذا لازم بود در ایام بعد از انتخابات، زمانی‎ که تخلفات گروهی آشکار شد و برخی نخواستند به قانون و رأی مردم، تن دهند و بر کسانی که دلسوز نظام بودند انتظار می‎رفت تا در مقابل زیاده‌طلبی‎ها موضع‎گیری کنند.

وی اضافه کرد: در مجلس هشتم در همان ایام بعد از فتنه، نطق‎هایی داشتم و شاید از معدود نمایندگانی بودم که موضع خویش را در قبال سران فتنه با نام بردن افراد مؤثر در کودتا که با سکوت خودشان حمایت همه جانبه از آن جریان می‎کردند به صورت شفاف بیان کردم.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: فراکسیون‎هایی در مجلس شکل گرفت که یکی از دلایل شکل‎گیری آنها مقابله با فتنه در مجلس و کشور بود در فراکسیون انقلاب اسلامی بنده به عنوان عضو هیئت موسس آن هستم و با نیت مقابله جدی با فتنه در این فراکسیون حضور یافتم چون به نظر می‎رسید فراکسیون اصولگرایان مجلس در دفاع از جریان اصولگرایی موفق عمل نکرده است.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول