اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره شرکت ایران ترانسفوی زنجان:

تعامل مجلس هشتم با بخش خصوصی مطلوب بود

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره شرکت ایران ترانسفوی زنجان گفت: تعامل مجلس هشتم با بخش خصوصی مطلوب بوده است.

تعامل مجلس هشتم با بخش خصوصی مطلوب بود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، داود کارگر زاده ظهر امروز در نشست فعالان اقتصادی با حضور نمایندگان دوره‌های هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برای نهادینه کردن فرهنگ قدر شناسی برگزاری چنین نشست‌هایی مطلوب است.

وی با بیان اینکه تعامل مجلس هشتم با بخش خصوصی مطلوب بوده است، افزود: نقطه نظرات بخش خصوصی و اتاق بازرگانی استان زنجان در این دوره بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

عضو هیئت مدیره شرکت ایران ترانسفوی زنجان با اشاره به نقش نمایندگان دوره هشتم مجلس شورای اسلامی در تعامل با بخش صنعت خاطرنشان کرد: همدلی، وحدت و انسجام بین نمایندگان در این دوره به نحو مطلوبی به  توسعه این بخش کمک کرده است.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی همواره به توسعه حوزه اقتصادی توجه کرده‌اند، افزود:‌ نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکلات و موانع پیش‌روی واحدهای تولیدی استان زنجان به صورت منسجم حرکت کرده‌اند.

کارگر زاده با اشاره به حضور نمایندگان استان زنجان در کمیسیون تلفیق تصریح کرد: کمیسیون تلفیق به عنوان عصاره کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه حضور نمایندگان استان زنجان در این کمیسیون نشان از توانمندی و شایستگی نمایندگان مجلس است، افزود:‌ این کمیسیون از تاثیر گذارترین کمیسیون‌های مجلس است.

عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی استان زنجان نیز در ادامه این جلسه با تبریک سوم خرداد روز آزاد سازی خرمشهر تصریح کرد: ‌برای نخستین بار تاثیر گذاری نمایندگان مجلس در تصمیم‌گیری کلان اصل 44 به خوبی در مجلس دوره هشتم دیده می‌شود.

ابراهیم جمیلی با بیان اینکه در بودجه سال‌های گذشته کمتر شاهد توجه به بخش خصوصی و تولید بوده‌ایم، افزود: درسال جاری با پیگیری‌های نمایندگان و با توجه به نامگذاری امسال با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی به بخش تولید توجه ویژه‌ای شده است.

وی بر ضرورت در نظر گرفتن مکانی در اتاق بازرگانی زنجان برای ملاقات‌های بخش خصوصی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و افزود: وجود چنین مکان و برگزاری جلسات ماهانه با حضور دارندگان کارت بازرگانی و بخش خصوصی موجب توسعه مطلوب‌تر این بخش می‌شود.

عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی استان زنجان ارتباط بیشتر بخش خصوصی در محل اتاق بازرگانی را موجب ادامه روند توسعه این بخش اعلام کرد و افزود: امیدواریم این امر در سال جاری تحقق یابد.

وی تصریح کرد: امیدواریم در سال جاری فعالیت‌های عملی در بخش صنعتی اتفاق بیافتد.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول