اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان:

مجلس هشتم در سیاست خارجی مواضع محکمی داشت

خبرگزاری فارس: دبیر جامعه اسلامی دانشجویان گفت: مجلس هشتم در بحث سیاست خارجی ایستادگی محکمی داشت که انرژی هسته‌ای، دفاع از حقوق ملت، تحریم‌ها، حقوق بشر و زنان از آن جمله بود.

مجلس هشتم در سیاست خارجی مواضع محکمی داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد پهلوان صبح امروز در مناظره دبیران اتحادیه‌های دانشجویی کشور که با موضوع «بایدها و نبایدهای انتخابات مجلس نهم» در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد، به مقایسه مجلس ششم، هفتم و هشتم پرداخت و اظهار داشت: مجلس هشتم در بحث سیاست خارجی ایستادگی محکم داشت که انرژی هسته‌ای، دفاع از حقوق ملت، تحریم‌ها، حقوق بشر و زنان از آن جمله بود.

وی با بیان اینکه «دو دو کردن» دور از شأن نمایندگان بود، افزود: نبود برنامه‌ریزی کلان و جامع از نقاط ضعف مجلس هشتم بود و در بحث دانشگاه آزاد نیز خوب عمل نکرد.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه انتخابات باید وسیله‌ای برای رشد و پیشرفت کشور باشد، ادامه داد: باید به دنبال افراد اصلح رفت؛ به نظر می‌رسد گروه‌های سیاسی هنوز متوجه نشده‌اند که انتخابات وسیله‌ای برای خدمت است.

در ادامه این نشست رامین شمسایی عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی بر مشارکت حداکثری و تشکیل مجلس کارآمد تأکید کرد و گفت: اصلی‌ترین استراتژی جریان فتنه کاهش مشارکت است.

وی ابراز داشت: مهم‌ترین مسئله جوانان اشتغال، تورم، گرانی و ازدواج است.

انتهای پیام/و۲۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول