اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/-210

عابدی: مجلس نهم مقتدرتر از مجلس هشتم خواهد بود

خبرگزاری فارس: کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان حوزه انتخابیه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس نهم بسیار مقتدرتر از مجلس هشتم خواهد بود.

عابدی: مجلس نهم مقتدرتر از مجلس هشتم خواهد بود

محمدکریم عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار  فارس در فردوس اظهار داشت: مجلس نهم با اقتدار خود نمی‌گذارد که انحراف و فتنه به جامعه راه پیدا کند.

وی افزود: حفظ نظام جمهوری اسلامی از واجبات و برعهده همه مردم است چرا که اکثریت مردم ایران، جمهوری اسلامی را انتخاب کرده‌اند و از این‌رو در قبال حفظ آن مسئول هستند.

عابدی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی دوران‌های زیادی را سپری کرده‌اند و امروز دوران جنگ نرم را همچون جنگ سخت پشت سر گذاشته‌اند.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان حوزه انتخابیه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: پس از شکست فتنه 88 و شکست انحراف، عده‌ای قصد دارند با پول‌های بادآورده دشمنان اسلام به جایگاه قدرت دست یابند و پست‌های حساس را به دست آورند.

وی گفت: مردم مناطق محروم که از انقلاب و نظام تا پای جان نگهداری کرده‌اند افراد اصلح را شناسایی و با شور و نشاط در پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند تا بار دیگر نیز با خلق حماسه‌ای بزرگ در روز 12 اسفندماه دشمنان نظام را مایوس کنند.

عابدی افزود: مردم ایران اسلامی باید طبق قانون و شرع و برابر شان خود که همواره به استکبار نه گفته‌اند در پای صندوق‌های رای حاضر و مشت محکمی بر دهان ابرقدرت‌های آمریکا و انگلیس بزنند.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان حوزه انتخابیه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان نظام جمهوری اسلامی را دموکراسی‌ترین نظام دانست و تصریح کرد: مردم با حضور در انتخابات، آزادانه نمایندگان خود را انتخاب و سرنوشت کشور را به دست آنها می‌سپارند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول