اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهرستان ابهر:

دولت‌های نهم و دهم خدمات خوبی را به کشور ارائه کرده است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهرستان ابهر گفت: دولت‌های نهم و دهم خدمات خوبی را به کشور ارائه کرده است.

دولت‌های نهم و دهم خدمات خوبی را به کشور ارائه کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، جلال احمدی در مراسم گرامیداشت 12 سال تلاش احمد مهدوی به عنوان نماینده شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر احمد مهدوی نبود خرم‌دره شهرستان نمی‌شد، گفت: احمد مهدوی چه به عنوان نماینده در مجلس شورای اسلامی فعالیت کرده و یا اگر در مجلس نیز نباشد در کشور جایگاه خاصی دارد و ما در آینده نیز از کمک‌های وی برای توسعه منطقه یاری می‌گیریم.

وی با بیان اینکه برای آدم‌های بزرگ دام‌های بزرگ می‌گذارند، ابراز داشت:‌ اصلاحات زائیده دوران سازندگی بود و نتیجه دوران اصلاحات نیز در سال 88 مشخص شد و امروز نیز برای دولت پرکار و تلاش‌گر احمدی‌نژاد دام‌ می‌گذارند.

وی افزود: طی 33 سال گذشته هیچ دولتی همچون این دولت برای کشور کار نکرد ولی برای این دولت نیز دام گذاشتند.

رئیس شورای شهرستان ابهر رای مردم به احمد مهدوی در دوره‌های گذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی را رای به ولایت اعلام و خاطرنشان کرد: رای مردم به احمد مهدوی به دلیل حرکت وی در مسیر ولایت بود.

نماینده اصناف و بازاریان ابهر در این مراسم گفت:‌ هر آغازی پایانی دارد و خوشا به حال کسانی که پایان هر مرحله از زندگی ایشان زمینه آغازی باشکوه برای خود و دیگران باشد.

داود کاظمی افزود: احمد مهدوی از افرادی است که پس از پایان هر مسئولیت در مسئولیت جدید خود نیز می‌درخشید و همواره در تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران گام برمی‌داشت.

وی تصریح کرد: احمد مهدوی پایدارترین چهره در شهرستان ابهر طی سال‌های اخیر است و وی طی این سالیان توان مدیریتی بالایی از خود به نمایش گذاشت که این مهم می‌تواند الگویی برای جوانان باشد.

نماینده اصناف و بازاریان ابهر با اشاره به تلاش‌های نماینده ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی در راستای توسعه منطقه اضافه کرد: با حضور موثر احمد مهدوی در مجلس شورای اسلامی شاهد فراهم‌شدن حضور سرمایه‌گذاران به‌ویژه در بخش صنعت منطقه بودیم.

کاظمی افزود: افتتاح شهرک صنعتی افق به مساحت 700 هکتار یکی از کارهای ارزنده نماینده مردم شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره است.

وی تصریح کرد: ایجاد یک مجموعه 700 هکتاری کار بسیار بزرگی است و زمینه‌ای برای رفع مشکل اشتغال در آینده خواهد بود.

نماینده فرهنگیان شهرستان ابهر نیز در این مراسم با بیان اینکه انسان در هر مرحله از زندگی باید شکرگذار خدمتگزاران باشد، گفت: نماینده شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره‌ کارهایی در زمان مسئولیت خود انجام داد که مردم نسبت به برخی از کارها بی‌اطلاع هستند و ایشان همواره با قدرت تمام در مسیر تحقق و عملیاتی‌شدن آن اهداف تلاش می‌کرد.

احمد بداغی با بیان اینکه احمد مهدوی همواره دغدغه پیشرفت منطقه را داشت، گفت: نماینده ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی طی این سال‌‌ها عمر و جوانی خود را در مسیر توسعه منطقه به کار گرفت و توانست رضایت مردم را به دست آورد.

وی با بیان اینکه به غیر از خدمت چیزی از یک مسئول نمی‌ماند، عنوان داشت: اگر مسئولی رضایت خدا و مردم را در نظر نگیرد، موفق نمی‌شود.

نماینده فرهنگیان شهرستان ابهر افزود: عده‌ای هم بودند که از احمد مهدوی ناراضی بوده و هنوز نیز ناراضی هستند و همواره شایعه انداخته و حرف‌هایی می‌زدند که تعداد این افراد بسیار کم است.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول