اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر ورزش و جوانان در گرگان خبر داد

رشد 90 برابری مکان‎های ورزشی در دولت‌های نهم و دهم

خبرگزاری فارس: وزیر ورزش و جوانان گفت: تا قبل از انقلاب در روستاها هیچ مکان ورزشی وجود نداشت که تا سال 1384 به تعداد 270 مجموعه رسید و این رقم در دولت احمدی‎نژاد به رشد بیش از 90 برابر رسیده است.

رشد 90 برابری مکان‎های ورزشی در دولت‌های نهم و دهم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمد عباسی ظهر امروز پنج‌شنبه در دومین جلسه شورای اداری استان اظهار داشت: توجه به مسائل جوانان بسیار مهم است چرا که آنها امیدهای کشورند و هر کاری که برای آنان انجام شود، کم است.

وی عملکرد استان گلستان را رضایت‌بخش دانست و بیان کرد: رسیدن به پیشرفت‎ها در نتیجه یک کار جمعی صورت می‎گیرد که این همراهی و همدلی در گلستان وجود دارد، قدم‎های برداشته شده هنوز در نقطه اوج کشور نیست و راه بسیار زیادی را در پیش داریم.

وزیر ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: آنچه که در این فاصله اتفاق افتاده و زمینه رشد و تعالی را رقم زده درخور تحسین است که یکی از مؤلفه‎های تاثیرگذار پیشرفت‎ها نگاه وحدت‎آفرینی است که در گلستان فراهم شده و با همدلی و انسجام پیگیری می‎شود.

عباسی با بیان اینکه ارزشمندی بسیار زیادی در نظام مدیریتی وجود دارد متذکر شد: همه باید در راستای وظایف خود به خوبی عمل کنیم و در این راستا همگرایی، همراهی و جدیت در اجرای نقشه‎ها، برنامه‎ها و تاثیرگذاری به موقع سبب پیروزی و موفقیت خواهد شد و این چیزی است که دشمن از آن هراسان و نگران است.

وی تاکید کرد: دولت احمدی‌نژاد با شعار ولایت‌مداری، دلدادگی به ملت، ترویج و تقویت گفتمان امام راحل، شهدا و توجه به ارزش‎های متعالی انقلاب اسلامی توانست دوستان خوبی را در عرصه خدمت‌گزاری جمع کند و برآیند آن سبب کارهای بزرگ و شایسته‎ای در کشور شده است.

وزیر ورزش و جوانان اذعان کرد: وحدت‌آفرینی و اخلاص باید وجود داشته باشد تا بهره‎وری افزایش یابد لذا باید قدر این اتحاد و انسجام را بدانیم که دشمن در کمین نشسته و به دنبال این است تا از هم گسیختگی در کشور ایجاد کند که البته با هوشمندی و بصیرت مردم و مسئولان بار دیگر دشمنان مأیوس و ناامید شده و خواهند شد.

عباسی با بیان اینکه باید به سمت مسیر عباداللهی پیش برویم خاطر نشان کرد: هر کسی باید متناسب با شأن و وظایف خویش عمل و تا آنجا که می‎تواند دین خدا را یاری کند.

وی بیان کرد: فتح خرمشهر اثبات کرد که مناسبات را انسان‎ها تعیین می‎کنند و ساز و برگ دنیوی به تنهایی نمی‎تواند کارساز باشد و ایمان قلبی انسان‎ها به خدا سبب پیروزی رزمندگان اسلام شد و مؤلفه‎های قدرت و ابهت اسلام را به جهانیان نشان داد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول