اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری:

چهارمحال و بختیاری با همت دولت‌های نهم ‌و دهم صنعتی شد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: با اقدامات انجام‌گرفته در دولت نهم و دهم چهارمحال و بختیاری به جمع استان‌های صنعتی پیوسته است.

چهارمحال و بختیاری با همت دولت‌های نهم ‌و دهم صنعتی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رحمن کرمی بعداز ظهر امروز در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای یکصدمین سفر هیئت دولت در مصلی بزرگ شهرکرد، اظهار داشت: در این نمایشگاه فعالیت‌هایی که در دولت عدالت‌محور نهم و دهم انجام گرفته به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود و مردم در جریان فعالیت‌ها و کارکرد دولت نهم و دهم قرار می‌گیرند.

وی افزود: مردم با حضور خود در این نمایشگاه می‌توانند خواسته‌های خود را با مدیران استان چهارمحال و بختیاری در میان بگذارند تا این موضوعات مورد بررسی قرار بگیرد و مستقیما در این نمایشگاه برای رفع آن‌ها چاره‌اندیشی شود.

کرمی ادامه داد: وقتی مسئولان در جریان افکار عمومی قرار گیرند و بدانند ریشه مشکلات و مسائل استان کجاست بهتر و سریع‌تر می‌توانند برنامه‌های خود را در راستای رشد و توسعه استان پیش ببرند.

کرمی با اشاره به چهار سفر گذشته هیئت دولت به استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: ارمغان این چهار سفر در حوزه صنعت، معدن و تجارت حدود 50 مصوبه بوده که تمامی آن‌ها اجرایی شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری افزود: اکثر پروژه‌های مصوب سفرهای هیئت دولت در این استان در حوزه صنعت، معدن و تجارت به بهره‌برداری رسیده است.

وی بیان داشت: طبق برنامه زمانبندی مشخص شده تمامی پروژه‌های مصوب دولت نهم و دهم به غیر از پروژه‌هایی مانند پتروشیمی و فولاد که زمانبر هستند تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری می‌رسد.

کرمی گفت: سفرهای استانی هیئت دولت به چهارمحال و بختیاری در توسعه و صنعتی شدن این استان تاثیرگذار بوده است.

وی ادامه داد: سفرهای اول، دوم و سوم هیئت دولت به طور کامل اقتصادی بوده و برای توسعه مناطق غیربرخوردار از جمله استان چهارمحال و بختیاری بوده و در این زمینه گام‌های بلندی برداشته شده است.

کرمی تاکید کرد: پروژه‌های بزرگ اقتصادی و صنعتی از جمله پتروشیمی و فولاد در استان چهارمحال و بختیاری در حال اجرا است به گونه‌ای که این استان به جمع استان‌های صنعتی کشور پیوسته است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول