اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناباد اعلام کرد

مدیریت میدانی ویژگی‌ دولت نهم و دهم

خبرگزاری فارس: فرماندار گناباد گفت: یکی از ویژگی‌های دولت نهم و دهم مدیریت میدانی بوده و یکی از شاخص‌های این مدیریت میدانی سفر هیئت دولت به شهرستان‌هاست.

مدیریت میدانی ویژگی‌ دولت نهم و دهم

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، محمد صفایی صبح امروز در جمع مدیران اجرایی و نهادهای شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر، اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های نظام دینی پیوند امامت و امت است و یکی از شقوق آن پیوند دولت و ملت است.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های دولت نهم و دهم مدیریت میدانی بوده و یکی از شاخص‌های این مدیریت میدانی سفر هیئت دولت به شهرستان‌هاست که در این مدت تعداد 12 وزیر به شهرستان گناباد سفر کرده و مشکلات زیادی برطرف شده است.

صفایی ادامه داد: آب و فاضلاب شهری با همکاری آب و فاضلاب روستایی نسبت به تامین آب آشامیدنی مورد نیاز جمعیت و هم‌چنین تهیه آب معدنی اقدام کند.

فرماندار گناباد افزود: شهرداران شهرستان به‌ ویژه شهرداری گناباد باید در زمینه تزئینات و احداث جایگاه با نمایندگان ریاست جمهوری و فرمانداری همکاری کنند.

صفایی ادامه داد: اداره راه و ترابری و شهرداران نسبت به خاک‌ریزی و تسطیح و آب‌کوبی محوطه جایگاه محل استقبال همکاری لازم را داشته باشد.

وی افزود: اداره مخابرات نسبت به برآورد و نیاز امکانات مخابراتی و سیستم‌های اینترنتی در محل جایگاه اهتمام لازم را داشته باشد.

وی گفت: نیروی مقاومت بسیج نسبت به احداث چندین جایگاه برای گرفتن وسایل اضافی استقبال‌کنندگان در خارج از استادیوم اقدام کند.

فرماندار گناباد افزود: تمام ادارات و نهادها برای حضور پرشور مردم و استقبال از رئیس‌ جمهور تبلیغات کردند.

صفایی افزود: اداره صنایع و معادن مصوبه مربوط به مناطق کم‌تر توسعه یافته را به فرمانداری ارسال و پی‌گیری کرد.

وی ادامه داد: مجمع امور صنفی، آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها از هم‌اکنون تدابیر لازم را برای حضور پرشور عوامل تحت امر خود در روز استقبال را داشته باشند.

صفایی ادامه داد: نیروی انتظامی در ارتباط با حل و فصل مسائل ترافیکی و حفاظت از اطراف استادیوم ورزشی آزادی تدابیر لازم را داشته باشند.

وی افزود: مدیریت برق با همکاری رئیس اداره ورزش و جوانان نسبت به تامین برق جایگاه و صوت و پروژکتورها و تامین برق اضطراری با ولتاژ بالا در محل برگزاری مراسم اقدام کنند.

فرماندار گناباد ادامه داد: جمعیت هلال‌احمر نیز نسبت به تهیه و نصب چادر برای خبرنگاران و امداد و نجات در حد مطلوب اقدام کنند.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول