اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم عنوان کرد

عزم دولت نهم و دهم در رفع عقب‌ماندگی‌های استان قم

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: دولت‌های نهم و دهم عزم خود را جزم کردند تا عقب‌ماندگی‌های استان قم را برطرف سازند و طی سال‌های اخیر پیشرفت‌های قابل توجهی در بخش‌های مختلف قم محقق شده است.

عزم دولت نهم و دهم در رفع عقب‌ماندگی‌های استان قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدرضا قلندر بعد از ظهر امروز در مراسم معارفه نخستین مدیرکل راه و شهرسازی استان قم و تودیع مدیرکل راه و ترابری قم که در تالار معصومیه استانداری برگزار شد، بخش مسکن و راه را جز بخش‌های اصلی و زیرساختی کشور خواند و اظهار داشت: کار در هر یک از این دو حوزه سخت و سنگین است و ادغام این دو مجموعه کار و تکلیف را سخت‌تر می‌سازد.

وی ادامه داد: در دو سال گذشته بخش مسکن استان، بخش موفق و فعالی بوده و تحول مطلوبی در این زمینه در استان قم صورت گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم عنوان داشت: مسکن استان قم و مسکن مهر در طی یک سال گذشته موفق ظاهر شده و این استان در این حوزه جزو استان‌های موفق و برتر کشور بوده است.

قلندر ابراز داشت: بخش راه بخش گسترده‌ای است و با امور سخت‌افزاری در ارتباط است و امور اجرایی مختلفی در این زمینه اهمیت دارد که بخش راهداری، راهسازی، توسعه راه‌‌ها و راه‌های روستایی از آن جمله است.

به گفته وی، دولت‌های نهم و دهم عزم خود را جزم کردند تا عقب‌ماندگی‌های این استان را برطرف سازند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به ادغام صورت گرفته در سطح وزارتخانه‌های راه و ترابری و مسکن و شهرسازی یادآور شد: استان قم به عنوان نخستین استان کشور است که ادغام دو اداره‌کل راه و ترابری و مسکن و شهرسازی را خواهد داشت تا با توجه به شرایط به وجود آمده و اداره‌ چابک در راستای پیشبرد اهداف و وظایف محوله گام بردارد.

در این مراسم با حکم نیکزاد، وزیر راه و شهرسازی، محمدرضا قلندر به عنوان نخستین مدیرکل راه و شهرسازی استان قم معرفی شد.

همچنین در ادامه این مراسم از زحمات داریوش نظری مدیرکل راه و ترابری استان به خاطر قریب به یک دهه تلاش در این سمت قدردانی شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول