اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

خدمات دولت نهم و دهم در زنجان رسانه‌ای شود

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان بر لزوم رسانه‌ای کردن خدمات دولت نهم و دهم در استان زنجان تاکید کرد.

خدمات دولت نهم و دهم در زنجان رسانه‌ای شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد در ستاد هماهنگی یکصدمین سفر ریاست جمهوری اظهار کرد: همزمان با یکصدمین سفر ریاست جمهوری نمایشگاهی از دستاوردهای دولت نهم و دهم در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه همه استان‌های کشور دستاوردها و خدمات دولت نهم و دهم را به نمایش می‌گذارند، افزود: استان زنجان نیز با ارائه خدمات و دستاوردها و اقداماتی که توسط دولت وقت صورت گرفته است در این نمایشگاه شرکت می‌کند.

استاندار زنجان تصریح کرد: در این نمایشگاه عکس‌های منتخب از سفر ریاست جمهوری و همچنین پروژه‌های افتتاح شده توسط دولت نهم و دهم در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

وی در ادامه با اشاره به افتتاح برخی از پروژه‌های هر استان به صورت کشوری و از طریق ویدئو کنفرانس گفت: این پروژه‌ها به صورت هماهنگ و توسط رئیس جمهور افتتاح می‌شود.

رئوفی‌نژاد همچنین با اشاره به انتخاب برخی از پروژه‌های استان زنجان برای افتتاح در این روز اضافه کرد: پروژه‌های مهم استان در یک فرصت مناسب و با حضور شخص رئیس جمهور و یا با حضور وزیران افتتاح می‌شود.

وی گفت: واحدهای مسکونی مهر و همچنین پروژه تهم- چورزق را از جمله مواردی هستند که افتتاح آنها در یک فرصت مناسب صورت می‌گیرد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه اقدامات لازم در استان زنجان برای حضور در این نمایشگاه صورت گرفته است، افزود: این نمایشگاه از 21 تا 29 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم آگاهی دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای انجام فعالیت‌ها و اطلاع‌رسانی در زمینه خدمات دولت وقت اضافه کرد: باید وظایف دستگاه‌ها به آنها ابلاغ شود، تا هر دستگاهی بداند در هفته مذکور چه فعالیتی را انجام دهد.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول