اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی بویین‌زهرا:

آهنگ خدمت‌رسانی در دولت نهم و دهم شتاب بیشتری گرفت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی گفت: انصافاً آهنگ خدمات‌رسانی به جامعه هدف اداره بهزیستی در دولت دکتر احمدی‌نژاد شتاب بیشتری پیدا کرده است تا جایی که برخی از خدمات و فعالیت‌های انجام گرفته در بویین‌زهرا برای نخستین بار انجام می‌گیرد.

آهنگ خدمت‌رسانی در دولت نهم و دهم شتاب بیشتری گرفت

ابوالفضل بخشی امروز در گفت‌گو با خبرنگار فارس در بویین‌زهرا با بیان این مطلب که آهنگ خدمات‌رسانی به جامعه هدف اداره بهزیستی در دولت دکتر احمدی‌نژاد شتاب بیشتری پیدا کرده است، اظهار کرد: دامنه فعالیت و خدمات اداره بهزیستی بسیار گسترده و متنوع است تا جایی که این اداره در کنار حمایت از معلولین، افراد بی‌سرپرست و بد سرپرست در خصوص خدمات‌رسانی و حمایت از افرادی که در معرض انواع آسیب‌های اجتماعی قرار گرفته‌اند مسئولیت دارد.

وی افزود: بهزیستی این شهرستان یک نهاد نوپا است اما با این حال فعالیت و خدمات ارائه شده توسط این سازمان در شهرستان بسیار درخشان و قابل توجه بوده است.

رئیس بهزیستی بویین‌زهرا با تاکید بر سیاست عدالت محورانه دولت‌های نهم و دهم به ویژه در توجه به محرومین و افراد نیازمند تصریح کرد: انصافاً آهنگ خدمات‌رسانی به جامعه هدف اداره بهزیستی در دولت آقای دکتر احمدی‌نژاد شتاب بیشتری پیدا کرده است تا جایی که برخی از خدمات و فعالیت‌های انجام گرفته در شهرستان برای نخستین بار انجام می‌گیرد.

بخشی ادامه داد: تخصیص اعتبار جهت ساخت ساختمان جدید بهزیستی بویین‌زهرا به میزان سه میلیارد ریال، تأمین اعتبار ساخت واحد مسکونی برای 10 نفر از مددجویان با مبلغ 10 میلیارد ریال و تأمین اعتبار بیش از 10 میلیارد ریال برای تعمیر واحدهای مسکونی مددجویان، پاسخ‌گویی به نامه‌های مردمی با تأمین اعتبار 370 میلیون ریال، صدور مجوز 3 مرکز ترک اعتیاد، افتتاح مرکز مداخله در بحران و اورژانس 123 و راه‌اندازی اولین مرکز مشاوره ژنتیک در بویین‌زهرا از جمله فعالیت‌های بهزیستی این شهرستان در دولت نهم و دهم است.

این مسئول خاطرنشان کرد: اولویت و سیاست اصلی این اداره در شهرستان توسعه فعالیت‌های پیشگیری از ایجاد معلولیت، آسیب‌های اجتماعی و توانمندسازی و خوداتکایی خانواده‌های مددجویان است، چراکه هزینه‌های پیشگیری کمتر از درمان است.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول