اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با یک صدمین سفر استانی هیئت دولت

جشنواره سفرهای استانی دولت نهم و دهم در خراسان‌رضوی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت: هم‌زمان با یک صدمین سفر استانی هیئت دولت جشنواره سفرهای استانی دولت نهم و دهم در خراسان‌رضوی برگزار می‌شود.

جشنواره سفرهای استانی دولت نهم و دهم در خراسان‌رضوی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدمهدی اسماعیلی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سفرهای استانی رئیس جمهور در دولت‌های نهم و دهم افتخاری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: این ابتکار جالب و خداپسندانه سفرهای رئیس جمهور در دولت نهم و دهم ابتکاری است که از سوی احمدی‌نژاد صورت گرفته است و این‌گونه سفرهای استانی رئیس جمهور در هیچ کشوری با این کیفیت سابقه نداشته است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 98 سفر استانی احمدی‌نژاد و هیئت دولت در استان‌های کشور داشته‌اند، افزود: سه مورد از این سفرها مربوط به سفرهای رئیس جمهور به استان اصفهان است و سفر چهارم هیئت دولت به این استان نیز در سال جاری روی می‌دهد اما هنوز زمان آن مشخص نیست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان اضافه کرد: در طی این سه دوره سفر هیئت دولت به اصفهان 900 مصوبه در اصفهان و شهرستان‌های آن به تصویب رسید.

وی تصریح کرد: البته طبیعی است که بسیاری از این مصوبات را نیز می‌توان بدون حضور رئیس جمهور به دست آورد، اما آنچه مهم است اینکه ارتباط چهره به چهره مسئولان‌ بالا رتبه کشور با مردم ثمرات و برکات خوبی دارد و فاصله مردم و خدمت‌گزارانشان را کم می‌کند.

اسماعیلی تأکید کرد: ویژگی مطلوب سفرهای استانی هیئت دولت این است که آقای رئیس جمهور و وزرا از نزدیک با نیازهای مناطق آشنا می‌شوند و در جریان چگونگی فرآیند فعالیت ‌مسئولان در مناطق مختلف کشور قرار می‌گیرند.

وی تداوم روحیه خدمتگزاری در بین تمام مسئولان‌ را از دیگر مزیت‌های سفرهای استانی هیئت دولت دانست و افزود: این کار فرمول جواب داده شده‌ای در بهبود روابط دولت و مردم است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با اشاره به اینکه نامزدهای انتخاباتی به طور معمول برای تبلیغات از فضای رسانه‌ای استفاده می‌کنند، ادامه داد: در صورتی که آقای احمدی‌نژاد به فضای چهره به چهره و حضور در مناطق روی ‌آورد و فضای گفتمان جایگاهش‌ را در جامعه کنونی پیدا کرده است.

وی با یادآوری این موضوع که نخستین سفر آقای رئیس جمهور پس از انتخابات دولت ایشان و گرفتن رأی اعتماد از مجلس از خراسان‌رضوی آغاز شد، اظهار داشت: صدمین سفرهای استانی هیئت دولت نیز به خراسان‌رضوی است و به همین منظور جشنواره‌ای از دستاوردهای سفرهای استانی دولت نهم و دهم در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

اسماعیلی ادامه داد: در برگزاری این جشنواره محلی را به استان‌های مختلف اختصاص داده‌اند تا دستاوردهای سفرهای ریاست جمهوری به هر استان را به نمایش بگذارند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در واقع تصویر روشنی از اقدامات مؤثر دولت در چارچوب سفرهای استانی است، افزود: در نظر داریم در این نمایشگاه رویکرد مردمی را منعکس کنیم و از رسانه‌ها به منظور نمایش برخی از ابعاد مخفی زیبا و دیده نشده تا امروز که از دید عموم مردم به دور بوده است را در این نمایشگاه به تصویر بکشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان از اعلام فراخوان مردمی در ارتباط با سفرهای استانی ریاست جمهوری خبر داد و اضافه کرد: هم‌استانی‌های عزیز می‌توانند خاطرات، دیدگاه‌‌ها، عکس‌ها و تصاویر از سه دوره سفرهای رئیس جمهور به استان اصفهان را آماده و به استانداری ارسال کنند.

وی تصریح کرد: آثار برتر در هر رشته انتخاب و به برندگان جوایز نفیسی به برگزیدگان اهداء می‌شود.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول