اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان:

گفتمان امام و رهبری در دولت‌های نهم و دهم حاکم بوده است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان گفت: گفتمان امام(ره) و رهبری در دولت‌های نهم و دهم حاکم بوده است.

گفتمان امام و رهبری در دولت‌های نهم و دهم حاکم بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، محمدمهدی اسماعیلی در جلسه شورای اداری شهرستان اردستان با بیان اینکه شهرستان اردستان به لحاظ قدمت تاریخی فرهنگی و خدماتی که به انقلاب و تشیّع داشته است، شهرستان ویژه‌ای است و جایگاه والایی دارد، اظهار داشت: شهید مدرس و شهید طباطبایی‌نژاد سرمایه‌‌ای بزرگ و اندیشمند برای شهرستان اردستان هستند.

وی با بیان اینکه هر آمدنی را رفتنی است، تصریح کرد: هر مسئولیتی یک فرصت برای کسب رضایت الهی و انجام عمل صالح و خدمت به مردم است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان به حاکمیت گفتمان امام(ره) و رهبری در دولت‌های نهم و دهم اشاره کرد و گفت: هر کس در هر مسئولیتی که قرار دارد باید بتواند جنبه‌های مختلف این گفتمان را در رفتار و سلوک خود نشان دهد.

وی در ادامه به ویژگی‌های یک فرماندار اشاره کرد و افزود: فرماندار باید مردم‌دار باشد، درب اتاقش همیشه به روی مردم باز باشد، صادقانه کار کند و دسترسی به او آسان باشد.

اسماعیلی در ادامه با بیان اینکه سلگی، فرماندار سابق اردستان، فرزند شهید و فردی خدمتگزار به نظام بود، تصریح کرد: وی در مدت تصدی مسئولیت فرمانداری اردستان تلاش‌های بسیاری کرد که در استان نمونه بوده است.

وی با بیان اینکه انتخابات بسیار خوبی در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان اردستان برگزار شد، افزود: این وظیفه مسئولان در خدمت‌رسانی را سنگین‌تر می‌کند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول