اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

خدمات دولت نهم و دهم کم‌‌نظیر است

خبرگزاری فارس: استاندار همدان گفت: ارائه خدمات دولت نهم و دهم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی کم نظیر بوده است.

خدمات دولت نهم و دهم کم‌‌نظیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، کرم‌رضا پیریایی ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از چند طرح عمرانی در شهرستان اسدآباد با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول 33 سال اظهار داشت: آنچه امروزه ما باید آن را در کشور اسلامی ایران تکرار کنیم خدمت صادقانه به ملت شریف است چرا که وحدت و یکپارچگی آنان در طول 33 سال عمر انقلاب موجب پایداری و تقویت نظام جمهوری اسلامی شده است.

وی با بیان اینکه خدمات، امکانات و دستاوردهای انقلاب اسلامی در دولت نهم و دهم دو چندان است، افزود: ارائه این خدمات و توجه به روستاها در سایه ولایت فقیه و پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بوده است.

استاندار همدان در ادامه به وحدت بی‌سابقه بین مسئولان شهرستان اسدآباد ظرف سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: خوشبختانه طی سا‌ل‌های اخیر در اسدآباد شاهد توسعه و پیشرفت‌هایی در زمینه‌های مختلف بودیم که این امر تنها در سایه وحدت‌ها و همبستگی‌ها رخ داده است.

پیریایی خود را سرباز ولایت فقیه و نوکر مردم خواند و تصریح کرد: ما باید با پیروی از ولایت فقیه موجب سرنگونی دشمنان و اهداف و توطئه‌های شوم آنها شویم.

وی با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و 33 سال عمر پربرکت انقلاب دهه فجر را سرآغاز طلوع اسلام و خاستگاه ارزش‌های اسلامی دانست و گفت: در دهه فجر اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه‌ای تعیین کننده و بی‌مانند به شمار می رود.

در ادامه این بهره‌برداری‌ها مدیران و مسئولان اجرایی در خصوص پروژه‌ها گزارش‌هایی را بیان کردند.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول