اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ملایر در مجلس:

دشمن از فرهنگ و تمدن ایران در هراس است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: چیزی که امروز دشمن از آن می‌هراسد فرهنگ و تمدن ماست.

دشمن از فرهنگ و تمدن ایران در هراس است

به گزارش فارس از ملایر، علی‌نعمت چهاردولی عصر پنج‌شنبه در پانزدهمین یادواره شهدای گمنام دانشجوی استان همدان در ملایر اظهار داشت: دشمن در تلاش است تا تفکر بسیجی را از ما بگیرد و برای انحراف جوانان ما از مسیر ولایت فقیه نقشه کشیده است.

وی به آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: اگر آن روز تمام ارتش‌های دنیا متحد شدند تا خرمشهر آزاد نشود دو عنصر مهم پیروی از ولایت فقیه و تفکر بسیجی بود که سبب شد خرمشهر آزاد شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه امروز کار ما را سخت می‌کند این است که بدانیم شهدا چه کردند و از ما چه می‌خواهند و یک بسیجی برای ادامه راه شهدا باید از تمام هستی خود بگذرد و این گذشت مصداق بارز تفکر بسیجی است.

وی به سخن شهید جهان آرا اشاره کرد که "مواظب باشید ایمان ما را نگیرند" اظهار داشت: این نیروی ایمان بود که موجب شد شهدای هشت سال دفاع مقدس مقتدرانه بایستند و از آرمان‌های انقلاب دفاع کنند.

چهاردولی گفت: دشمن با افکار غلط، شبکه‌های اینترنتی و ماهواره‌ای در کمین جوانان است اما باید خون شهدا را از یاد نبریم که پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران به خون شهدا بسته است.

وی در پایان اظهار داشت: دشمن می‌خواهد با ایجاد شک در باورها و اعتقادات ما را از مسیر منحرف کند و از آن جا که از فرهنگ و تمدن ما می‌هراسد آن را نشانه گرفته است، پس باید مراقب بود.

انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول