اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات بویین‌زهرا:

حضور جوانان در اعتکاف خاری به چشم دشمنان نظام است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات بویین‌زهرا گفت: حضور جوانان در مراسم اعتکاف خاری به چشم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

حضور جوانان در اعتکاف خاری به چشم دشمنان نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، حجت‌الاسلام مهدی عباسی عصر امروز در همایش فرهنگ اسلامی که با حضور جمعی از جوانان و دانش‌آموزان روستای خالق‌آباد در مسجد حضرت ابوالفضل این روستا برگزار شد، اظهار کرد: خداوند متعال به مسلمانان دستور داده که در راه خیر و کسب رضای وی گام برداشته و از ورود به وادی‌ گناه خودداری کنند.

وی افزود: مسلمانان هم به عنوان وظیفه شرعی و عقلی وظیفه دارند که با انجام کارهای نیک و قدم گذاشتن در عرصه دینی سزاوار بخشش و غفران الهی قرار گیرند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌‌زهرا با اشاره به آیاتی از قرآن کریم که پیرامون سرنوشت انسان‌ها پس از مرگ است، بیان کرد: انسان‌هایی که در دنیا با کسب تقوا در پی جلب رضایت حضرت حق بوده‌اند در جهان آخرت خداوند آنان را وارد بهشت می‌کند اما انسان‌هایی که با اعمال بد موجب آزار و اذیت دیگران شده و به انحراف و کج‌روی وارد دوزخ می‌شوند.

عباسی اضافه کرد: سعادت و رستگاری انسان‌ها در گرو تقوا و دوری از معصیت است.

وی با اشاره به آغاز ماه پرفضیلت رجب تصریح کرد: مردم باید در این ماه با نزدیک کردن ارتباط خود با خداوند متعال و شب‌زنده‌داری نهایت بهره‌بردای معنوی را انجام دهند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌زهرا حضور اقشار گسترده مردم و به ویژه جوانان در مراسم معنوی اعتکاف را بسیار ارزشمند و مفید توصیف کرد و افزود: اعتکاف برای تمام کسانی که معتکف شده‌اند فضایی را فراهم می‌آورد که به راحتی بتوانند با دعا و انجام فرائض دیگر پیوند خود را با خداوند متعال تحکیم بخشیده و عمیق‌تر کنند.

عباسی با بیان اینکه در سال‌های اخیر حضور جوانان در مراسم معنوی اعتکاف در شهرستان بویین‌زهرا بسیار چشمگیر و پررونق بوده است، بیان کرد: با پیوند هرچه بیشتر و بهتر جوانان با فرهنگ دینی و سیره اهل بیت علیه‌السلام زمینه را برای برپایی جامعه منتظر و عدالت‌محور فراهم شود.

وی با قدردانی از مردم روستای خالق‌آباد در برگزاری نشست‌های فرهنگی و دینی در این روستا خاطرنشان کرد: امروز تقویت اصول و مبانی دینی در جامعه بسیار مهم و حیاتی است و کسانی که در این حوزه مشغول فعالیت هستند قطعا مورد توجه خداوند متعال و پیشوایان دینی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول