اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی:

سوم خرداد نقطه پایان معادلات اشتباه دشمن است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی سوم خرداد را نقطه پایان تمام معادلات دشمن علیه انقلاب اسلامی دانست.

سوم خرداد نقطه پایان معادلات اشتباه دشمن است

عابدین خرم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: حماسه سوم خرداد به عنوان ماندگارترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی تجلی‌گر خودباوری و مقاومت ملت ایران اسلامی است.

این مسئول اضافه کرد: مهم‌ترین پیامی که می‌توان از حماسه سوم خرداد گرفت حضور پرشور جوانان در میان اقشار مختلف مردم در میدان نبرد حق علیه باطل بود.

وی تصریح کرد: حضور داوطلبانه مردم در صحنه‌های مختلف جنگ تحمیلی و به ویژه در حماسه‌آفرینی‌هایی همچون آزادسازی خرمشهر نشانگر اوج اقتدار ملت ایران اسلامی و آمادگی این ملت برای دفاع از کیان کشور اسلامی خود است.

خرم با اشاره به حمایت قاطع مردم ایران اسلامی از رهبری خود، اظهار داشت: یکی از پیام‌های ماندگار حماسه سوم خرداد لبیک مردم به دعوت رهبر خود برای دفاع از مرزها بود که به طرز بسیار خوبی انجام شده و دلیلی بر عقب‌نشینی دشمن و پیروزی‌های رزمندگان اسلام شد.

این مسئول در بیان مهم‌ترین رکن پیروزی رزمندگان اسلام در روز سوم خرداد، گفت: اتحاد مقدس نیروهای سپاه، بسیج و ارتش بر محور ولایت مطلقه فقیه مهم‌ترین رکنی بود که سبب پیروزی در برابر باطل شد و حماسه‌های ماندگاری همچون سوم خرداد را رقم زد.

جانشین فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی، در پایان ابراز داشت: خودباوری و اعتماد به نفس مردم، بازگشت به اهداف متعالی اسلامی در سایه رهبری ولی فقیه عادل، مقاومت در برابر تجاوز بیگانگان به کیان کشور و ایستادگی در برابر هرگونه مشکلات و سختی‌ها از پیام‌های حماسه سوم خرداد است که نسل امروز باید از آن الگو گرفته و راه صحیح دفاع از مرزهای کشور را شناسایی کنند.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول