اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه علمیه شاهرود:

فتح خرمشهر پیروزی ایمان برابر دشمن بود

خبرگزاری فارس: استاد حوزه علمیه شاهرود گفت: خداوند خرمشهر را آزاد کرد و عده‏ای قلیل از رزمندگان با ایمان برابر جبهه‏ای قوی از دشمنان توانستند دژ تسخیرناپذیر نظامی دشمن را فتح کنند.

فتح خرمشهر پیروزی ایمان برابر دشمن بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‏الاسلام سیدحسین حسینی در گردهمایی حلقه‏های صالحین شاهرود اظهار کرد: زندگی فلسفه‏ای دارد و تلاشگری انسان برای رسیدن به هدف آفرینش خویش است.

وی افزود: سکون بی‏راهه رفتن و راه را بی‏راهنما پیمودن، به بن‌بست رسیدن و آخرت و آخرین منزلگاه زندگی را از یاد بردن نشانه گم شدن و گم کردن راه حقیقی است.

یکی از مبلّغان حوزه علمیه قم نیز گفت: کسب دانش و علم در مسائل مورد نیاز دین و دنیای انسان لازم است و باید دقت کرد و این مسائل را فرا گرفت.

حجت‏الاسلام سیدعلی‏اکبر میری در این جلسه که بیش از 30 نفر از بسیجیان عضو صالحین حضور داشتند، اظهار داشت: یکی از مکان‏هایی که می‏توان در آن به کسب علوم دین و زندگی پرداخت، اجتماعات مسلمین است.

میری افزود: بی‏شک آنانی که از فرصت‏های تحصیلی خویش سود کافی نمی‏برند و آن را به بطالت و بیکاری می‏گذرانند، به ارزش علم و تأثیر فراوان آن بر رشد و پرورش و طراوت روح و زندگی پی نبرده‏اند.

وی ادامه داد: در مقابل افرادی که علوم بسیاری در درون خویش نهفته دارند، زندگی در دید آنها به گونه‏ای دیگر است، آنها دست‏یابی به مقامات علمی و کمال حقیقی را هدف زندگی خویش قرار می‏دهند و در راه رسیدن به آن می‏کوشند و این تلاش‏ها، بسیار لذت‏بخش و شیرین است.

میری افزود: تنها چیزی که در سرای دنیا از انسان باقی می‏ماند، اعمال نیک، علم و دانش و خدمات ارزنده علمی وی است.

وی تصریح کرد: کسانی که با دید حساس خویش زمان را می‏نگرند، گذشت حتی یک دقیقه آن برایشان ارزشمند است، به گونه‌ای که می‏توان گفت آنان که به درجات علمی بالایی دست یافته‏اند، در واقع ارزش وقت را می‏دانستند و در برنامه‏های علمی خویش، نظم منطقی داشته‏اند.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول