اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ مکانیزه امام زمان(عج) نیروی زمینی سپاه:

اقوام مختلف اجازه سرمایه‌گذاری دشمنان برای ایجاد تفرقه را نمی‌دهند

خبرگزاری فارس: فرمانده تیپ مکانیزه امام زمان(عج) نیروی زمینی سپاه گفت: با بصیرت و آگاهی که در سایه انقلاب اسلامی حاصل شده اقوام مختلف اجازه سرمایه‌گذاری دشمنان برای تفرقه و دشمنی با نظام جمهوری اسلامی را به آنها نمی‌دهند.

اقوام مختلف اجازه سرمایه‌گذاری دشمنان برای ایجاد تفرقه را نمی‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از شبستر، عبدالعلی ابراهیمی‌مطلق بعد‌از‌ظهر امروز به مناسبت گرامیداشت آزادسازی خرمشهر و در گردهمایی سیاسی در حسینیه ثارالله تیپ امام زمان (عج)  ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر  اظهار کرد: معنویت، اخلاص و ایمان مولفه‌هایی بودند که رزمندگان اسلام با آن عجین شده بودند و خداوند متعال رحمتش را نازل کرد و توانستند با داشتن کم‌ترین تجهیزات، بر دشمن تا بن دندان مسلح ارتش عراق پیروز شوند و خرمشهر را آزاد کنند و قدرت خود را به دنیا نشان دهند که این فتح ارزش‌ها است.

وی افزود: بعد از آزادسازی خرمشهر حضرت امام‌خمینی(ره) در پیامی  گفتند " خرمشهر را خدا آزاد کرد" یعنی این کار خداست و غرور شما را در برنگیرد و این‌ها نکته‌های ظریف در آزادسازی خرمشهر بودند.

ابراهیمی‌مطلق تصریح کرد: ما در جنگ تحمیلی دو تا استراتژی داشتیم یکی باز پس‌گیری زمین که بعد از فتح خرمشهر به آن دست یافتیم و دیگری تنبیه متجاوز بود که عملیات‌ها در آن سوی مرز پیش‌بینی شد و متجاوز سرسختانه تنبیه شد  و کار به جایی رسید که صدام با پول اعراب و سلاح های آمریکایی و شوروی و اروپایی آنقدر مردم عراق را تحت فشار قرار داد که عده لشکرهای عراق که در ابتدای جنگ 12 لشکر بود در اواخر جنگ به 60 لشکر رسید و این فشار ویژه بر پیکر مردم عراق بود و آمریکا در این مورد نقش رول را بازی می‌کرد.

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: صدام در این جنگ به هیچکدام از اهدافش نرسید و ذلالت خود را بعد از آزادسازی خرمشهر نشان داد و در این جنگ تحمیلی 38 کشور به صدام کمک کردند و در آخر شکست نصیب آنها گشت که این از عجایب تاریخ بشر است.

اقوام مختلف اجازه سرمایه‌گذاری دشمنان برای تفرقه را نمی‌دهند

ابراهیمی‌مطلق در ادامه به تهدیدات خارجی اشاره کرد و گفت: امروز یکپارچگی ایران اسلامی با وجود اقوام مختلف و با بصیرت و آگاهی که در سایه انقلاب اسلامی حاصل شده وجود دارد و اقوام مختلف اجازه سرمایه‌گذاری دشمنان برای تفرقه و دشمنی با نظام جمهوری اسلامی را به آنها نمی‌دهند.

ابراهیمی‌مطلق تصریح کرد: آنها در مذاکرات بغداد به‌دنبال این هستند که شما از حز‌ب‌الله حمایت نکنید و کاری به اسرائیل نداشته باشید و اسرائیل یکه‌تاز میدان باشد و آنها در مذاکرات به‌دنبال اهداف شیطانی هستند.

انتهای پیام/ش10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول