اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان سمنان در پاسخ به فارس:

مطهری و کواکبیان اظهارات نسنجیده‏ای داشتند/ خوراک تبلیغاتی خوبی برای دشمن بود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: اظهارات نسنجیده مطهری و کواکبیان درباره انتخابات، خوراک تبلیغاتی خوبی برای دشمن درست کرد.

مطهری و کواکبیان اظهارات نسنجیده‏ای داشتند/ خوراک تبلیغاتی خوبی برای دشمن بود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار علی استادحسینی پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم مشترک نیروهای نظامی و انتظامی که به مناسبت فتح خرمشهر در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان برگزار شد، در گفت‏وگو با خبرنگاران در پاسخ به پرسش فارس مبنی بر موضع‏گیری سپاه در قبال برخی سخنان نمایندگان ناکام مجلس هشتم اظهار داشت: اظهار نظر برخی از غافلان در خصوص دخالت سپاه در انتخابات جای تأمل دارد.

وی افزود: دشمنان ما انقلاب و نظام را درک نکرده‏اند و نمی‏توانند تحلیل کنند، در عین حال این افراد با گفته‏های نسنجیده خود خوراک تبلیغاتی برای دشمن درست می‏کنند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تاکید کرد: سپاه در خط ولایت و رهبری حرکت می‏کند و هر کس سندی مبنی بر دخالت سپاه در انتخابات دارد، به قوه قضائیه ارائه کند تا "سیه‏روی شود، هر که در او غش باشد".

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مصطفی کواکبیان نماینده مردم سمنان و مهدی‌شهر در مجلس هشتم در آخرین نطق خود در مجلس، خطاب به نمایندگان مجلس گفت: " بسیار خوشحالم که مسئولان سپاه هر گونه دخالت را تکذیب کرده‌اند، البته پیشنهاد می‌کنم اگر خواستند به این موضوع رسیدگی کنند، هیئتی را برای این موضوع تعیین کنند، مخصوصاً به حوزه انتخابیه اینجانب رسیدگی کنند تا بنده هم مستنداتی را در اختیارشان قرار دهم".

* 19 هزار سرباز بعثی در فتح خرمشهر اسیر شدند

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان هم‌چنین با بیان اینکه بیش از 19 هزار نفر از ارتش بعثی در عملیات فتح خرمشهر اسیر شدند، افزود: روز سوم خرداد، مزدوران به قصد باز پس‏گیری مناطق آزاد شده، اقدام به پاتک کردند که با هوشیاری دلاوران اسلام این پاتک دفع شد و تعداد زیادی از آنان کشته شدند و زخمی و بیش از 3 هزار نفر دیگر به اسارت در آمدند.

استادحسینی خاطرنشان کرد: ملت ایران با رهبری حضرت امام خمینی(ره) برای خدا قیام کرد و با شعار "الله اکبر" به پیروزی رسید.

وی اظهار داشت: پس از این پیروزی‏های بزرگ بود که خاک‏ریزهای دشمن یکی پس از دیگری به تصرف قوای اسلام درآمد و فرماندهان مزدور عراقی در اوج و وحشت و هراس پی در پی فرمان عقب‏نشینی صادر می‏کردند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تصریح کرد: نقش و تأثیر امدادهای غیبی در آزادسازی خرمشهر به اندازه‏ای بود که حضرت امام(ره) با تمام وجود فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد».

انتهای پیام/ع10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول