اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

دشمن می‎خواست ایران جمهوری اسلامی نباشد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: دشمن می‎خواست ایران نیز همچون عراق فرمانبر مستکبرین باشد و چیزی به نام جمهوری اسلامی وجود نداشته باشد.

دشمن می‎خواست ایران جمهوری اسلامی نباشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام بعد از ظهر امروز در دیدار با فرماندهان و کارکنان سپاه این استان با گرامیداشت سوم خرداد ماه اظهار داشت: دشمن با این هدف آمد و صدام را تجهیز کرد که عراق در برابر ایران قرار بگیرد و ایران مانند عراق آن روز شود یعنی حکومت ایران مانند عراق فرمانبر مستکبرین باشد و چیزی به نام جمهوری اسلامی وجود نداشته باشد.

وی با بیان اینکه شرق و غرب از صدام پشتیبانی کردند تا جمهوری اسلامی پا نگیرد و ایران عراق بشود، گفت: به حول و قوه الهی بر اثر مقاومت، ایستادگی، اراده، ایمان، تعهد، خداباوری، اخلاص، ولایت فقیه و پیوند امام و امت، نه تنها ایران عراق نشد بلکه عراق مانند ایران شد.

نکونام با تأکید بر اینکه امروز حکومتی همسو با ایران به مدد پروردگار متعال در عراق شکل گرفته است، گفت: نتیجه توکل، مقاومت و ایمان، تحقق اراده پروردگار است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با توصیه به رزمندگان، پاسداران و بسیجیان گفت: مجموعه مقاومت، ایمان، تقوا، ولایت‌مداری و تبعیت‌پذیری از ولایت فقیه و پیوند با رهبری درس آینده ما از سوم خرداد و فتح خرمشهر قهرمان است.

وی همچنین در ادامه با اشاره به ایمان و باور قلبی رزمندگان اسلام برای پیروزی در این عملیات، تصریح کرد: همدلی، همکاری و وحدت کلمه رزمندگان اسلام از قشرهای مختلف مسیر را برای پیروزی در برابر کفر هموار کرد.

نکونام تصریح کرد: رزمندگان اسلام با تاسی از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به حبل‌المتین ولایت چنگ زده و با اراده و ایمان خود قسمت‌های اعظمی از مناطق تصرفی را از چنگ دشمنان درآوردند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول