اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای تبیین مواضع سازمان بسیج دانشجویی کشور:

امثال علی مطهری آب به آسیاب دشمن می‌ریزند

خبرگزاری فارس: عضو شورای تبیین مواضع سازمان بسیج دانشجویی کشور ضمن انتقاد شدید از اظهارات علی مطهری، گفت:‌ وی به راحتی خوراک برای رسانه‌های ضد ‌انقلاب و معاند فراهم و آب به آسیاب دشمن می‌ریزد.

امثال علی مطهری آب به آسیاب دشمن می‌ریزند

وحید کوچک‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد با بیان اینکه مواضع علی مطهری سبب ضربه زدن به نظام می‌شود، گفت: خوش‌ خدمتی جدید علی مطهری برای رسانه‌های بیگانه، نشانه بی‌بصیرتی وی است.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه برخی نمایندگان مجلس مانند علی مطهری تصور می‌کنند صاحب نظام هستند، عنوان داشت: امام راحل و مقام معظم رهبری همواره بر اهمیت بسیج و سپاه اشاره کرده‌ و فرموده‌اند که بسیج و سپاه حافظان اصلی نظام هستند، از این‌رو کسانی که دلبسته نظام باشند هیچ ‌گاه به خود اجازه توهین و اتهام‌زنی به بسیج و سپاه را نمی‌دهند.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی افزود: این سخنان به دور از عقلانیت و در فضایی احساسی ایراد شده که پرده جدیدی از طرح‌ها و برنامه‌های این قبیل نمایندگان روشن‌فکرنما برداشته و عمق کینه آنان نسبت به حافظان نظام را نمایان می‌کند.

کوچک‌زاده با بیان اینکه سپاه و بسیج باید با پیگرد قانونی این فرد هتاک که هم‌نوا با دشمنان قسم‌خورده نظام و رسانه‌های صهیونیست آنان، به تخریب وجهه نظام و نهادهای انقلابی می‌پردازد، مانع تکرار چنین جسارت‌هایی شوند.

وی عنوان داشت: عده‌ای به غلط فرض می‌کنند که ممکن است علی مطهری از بصیرت شهید مطهری بویی برده باشد اما این افراد بدانند که وی نه تنها هیچ نشانی از عمق تئوریک و بصیرت پدر شهیدش ندارد، بلکه با آرمان‌های انقلاب که همانا آرمان‌های شهید مطهری است به مقابله برخاسته و هر روز اشتباهات و جسارات بیشتری از خود نشان می‌دهد.

کوچک‌زاده در پایان تصریح کرد: افرادی نظیر مطهری خیال می‌کنند به سود نظام سخن می‌گویند در حالی که به خوش ‌خدمتی برای دشمنان مشغولند و مصداق کسانی هستند که در قرآن نیز به آنان اشاره شده است.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول